  • 1. Data: 2004-07-19 08:02:35
    Temat: OKO > eMAX
    Od: Yareck <j...@i...KILLSPAM.pl>

    4,25% na OKO w ING bez limitu, 3,90 % na eMaxie.
    Czy mBank czeka aż mu depozyty stopnieją ???

    BTW. Kiedyś był link w mBanq do historii zmian oprocentowania, teraz nie można
    się doszukać ...
    ________
    Yareck

  • 2. Data: 2004-07-19 08:06:38
    Temat: Re: OKO > eMAX
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    Użytkownik "Yareck" <j...@i...KILLSPAM.pl> napisał w wiadomości
    > 4,25% na OKO w ING bez limitu, 3,90 % na eMaxie.
    > Czy mBank czeka aż mu depozyty stopnieją ???

    moze im wzrosla ilosc kredytow ?

    PiotR

  • 3. Data: 2004-07-19 09:17:35
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 19 Jul 2004 10:06:38 +0200, "PiotR" <p...@p...com> wklepał(-a):

    >Użytkownik "Yareck" <j...@i...KILLSPAM.pl> napisał w wiadomości
    >>

    >moze im wzrosla ilosc kredytow ?

    To tym bardziej powinni szukać funduszy. Przecież taniej pożyczyć od klienta niż
    od innego banku.

  • 4. Data: 2004-07-19 15:08:29
    Od: amico_pl <a...@-...com>

    > 4,25% na OKO w ING bez limitu, 3,90 % na eMaxie.
    > Czy mBank czeka aż mu depozyty stopnieją ???

    no i wlasnie dlatego ostatnio moje pieniazki odplynely z eMax'a na Lok@te w BPH
    (10 dni, 4.4% przy 10 tys.). Roznica niewielka, ale jak mi kaza placic za przelewy
    to juz mnie cholera bierze.

    Szkoda byl to fajny banczek, ale jedna po drugiej odpadaja mu przewagi nad
    marmurkami (bezplatne przelewy, wyzsze oprocentowanie).

    A z drugiej strony to nowe produkty jakos do mnie nie przemawiaja, mPlan jakis
    drogi, karta kredytowa (mam, trwalo 2 miesiace) to nic specjalnego.

    pozdrowionka,

  • 5. Data: 2004-07-19 20:57:23
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "Yareck" <j...@i...KILLSPAM.pl> napisał w wiadomości
    > 4,25% na OKO w ING bez limitu, 3,90 % na eMaxie.
    > Czy mBank czeka aż mu depozyty stopnieją ???

    OKO to nie to samo co eMax.
    Wsadź na OKO 40zł i spróbuj wypłacić 4 razy po 10zł w co tydzień

  • 6. Data: 2004-07-20 05:58:21
    Od: Yareck <j...@i...KILLSPAM.pl>

    Użytkownik Yareck napisał:

    > 4,25% na OKO w ING bez limitu, 3,90 % na eMaxie.
    > Czy mBank czeka aż mu depozyty stopnieją ???

    Kończąc ten wątek, różnica 0,35% pomiędzy rachunkami daje zarobić-na lokacie
    10kzł przez miesiąc po obelkowaniu-na weekendowe wydanie GW :-((
    I o co tu walczyć ?

    ________
    Yareck

  • 7. Data: 2004-07-20 07:23:28
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    > Kończąc ten wątek, różnica 0,35% pomiędzy rachunkami daje zarobić-na
    lokacie
    > 10kzł przez miesiąc po obelkowaniu-na weekendowe wydanie GW :-((
    > I o co tu walczyć ?

    chyba nikt nie walczy. To po prostu stwierdzenie czym jest mbank dzisiaj.

    D.

  • 8. Data: 2004-07-20 11:37:33
    Od: "Paweł" <n...@n...pl>

    > Kończąc ten wątek, różnica 0,35% pomiędzy rachunkami daje zarobić-na
    lokacie
    > 10kzł przez miesiąc po obelkowaniu-na weekendowe wydanie GW :-((
    > I o co tu walczyć ?

    tu raczej o zasady chodzi

    najpierw opłaty za przelewy - i oczywiście głosy podobne do Twojego że
    przecież 0,50 za przelew to żaden pieniadz że to raptem pare złotych
    miesięcznie przy standardowym używaniu przelewów

    teraz się okazuje że oprocentowanie niewiele ale jednak NIŻSZE się robi w
    mbanku

    i tak krok po kroczku z fajnego wygodnego banku który miał bardzo dobrą
    ofertę robi się bank przeciętny

    biorąc pod uwagę że praktycznie wszystkie marmurki w międzyczasie dorobiły
    się sensownego dostępu przez www
    to cała idea wirtualnego banku który oszczędza na marmurach w zamian dając
    lepsze warunki klientowi poprostu bierze w łeb