  • Data: 2009-11-04 11:13:26
    Temat: Re: OFE vs ZUS
    Od: "skippy" <...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "george"

    > według mnie dobrze, kwestia dostępnosci jest tu podstawowa jesli rozważać
    > wariant 1,2,3.
    > Oczywiscie ja zdecydowałbym sie na bank ( gdyby to tylko było możliwe -
    > nie ma problemu z dziedziczeniem itp, moja kasa / moja emerytura ).
    > ZUS / OFE to taki sama nędza jesli idzie o dostępność i jak widać efekty
    > podobne.

    Nie o to mi chodziło:)
    Jeśli efekt końcowy dla nas jest taki sam, to w sumie jedna broszka, o
    jakiej dostępności mowa.
    Znaczy założyłem, że kas by nie szła do OFE czy ZUS, ale na tych
    wydzierzawiajacych nas zasadach - do banku, czyli tez bez dostepności.

    Kluczem jest po prostu fakt, gdzie zostanie kasa nadmiarowa; kto ją
    fizycznie zarobi.
    I kto wymyślił te konstrukcję.
    Tak myślę, że tu jest sedno całego problemu.