  • Data: 2019-04-16 00:06:22
    Temat: Re: OFE - decydujące starcie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 15 Apr 2019 22:14:35 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał(a):
    > "J.F." 5cb4ba9a$0$523$6...@n...neostrada.pl
    > -=-
    > https://www.money.pl/gospodarka/nagrody-w-ministerst
    wach-rekordzista-resort-spraw-zagranicznych-63705193
    75448193a.html

    > Nagrody w MSZ dostało 3142 urzędników, czyli 85 proc.
    > wszystkich zatrudnionych. Średia nagroda wynosiła 7,3 tys.
    > złotych. Jak wylicza Fakt to więcej, niż wynosi roczne
    > świadczenie 500 plus.

    Tylko wiesz:
    -dla urzednikow/pacownikow a nie ministrow/politykow (ha, ha -
    sprawdzic ilu swoich zatrudnili)

    - trzynastka jest w przemysle, w kopalniach 13-tka i 14-tka ... to co
    sie dziwic, ze w ministerstwach tez ...

    -a te 7300 to mi pasuje do sredniej pensji.

    -ale co ta infrastruktura taka oszczedna - minister uznal, ze nie
    zasluzyli, czy sie za malo staral przy budzecie i nie starczylo ?

    J.