  • 21. Data: 2002-03-21 13:53:18
    Temat: Re: O nas pisza ;)
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "BAH" <b...@k...chip.pl> wrote in message news:3c99d512$1@news.vogel.pl...
    > Wg mnie dobrze, jak na krótki tekst, opisuje
    > problemy, zagrożenia i bariery bankowości przez internet.

    Ja bym nawet zauważył, że byłem wręcz bardzo zaskoczony wiedzą praktyczną
    autora. Zazwyczaj w prasie pojawia się teorytczny bełkot.

    K. Kowalski

  • 22. Data: 2002-03-21 14:13:22
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > A jak ktoś je zupę widelcem to to już nie jest zupa tylko befsztyk? :-)

    A to trzeba szukac w Mediamarkcie - nie dla idiotow :)

  • 23. Data: 2002-03-21 16:24:09
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    BAH:

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" :
    > Ja bym nawet zauważył, że byłem wręcz bardzo zaskoczony wiedzą praktyczną
    > autora. Zazwyczaj w prasie pojawia się teorytczny bełkot.

    mam o artykule taka sama opinie - czlowiek wie o czym pisze i chce zeby
    e-banki byly jak najbardziej przyjazne normalnym uzytkownikom.
    ciesze sie ze wiecej ludzi odebrala go tak jak ja
    *** blad ***

  • 24. Data: 2002-03-27 11:49:10
    Od: "Artur O." <r...@w...pl>

    Użytkownik "BAH" <b...@k...chip.pl> napisał w wiadomości

    > Może jednak merytorycznie odniesiesz sie do tekstu ?
    > Fachowiec, to nie to samo co wyznający Twoje poglądy.
    >
    > Nie widze w tym artykule nic czerwonego.

    Czerwone jest to ze panstwo bardzo teraz naciska na korzystanie z
    wszystkiego co panstwowe.
    Panstwowy jest PKO BP, niedawno wlasnie zmieniono tam Rade Nadzorcza,
    wstawiajac czerwonych ludzi.
    Ale stalo sie tez cos niespotykanego.
    Probowano przekupic ludzi prawicy oferujac im tam cieple posadki.
    Skusil sie jedynie Osiatynski. Moze to i dobrze, napisze potem co sie tam
    dzialo.
    Czerwone, panstwowe banki maja sie zle za sprawa wlasnie e-bankow stad ten
    artykul na zamowienie w SLDowskiej POLITYCE.

    AO

  • 25. Data: 2002-03-27 12:07:23
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Artur O."
    > (...) Probowano przekupic ludzi prawicy (...) Moze to i dobrze

    > Czerwone, panstwowe banki maja sie zle za sprawa wlasnie e-bankow stad
    ten
    > artykul na zamowienie w SLDowskiej POLITYCE.

    czerwone ci swiat przeslonily ;-))
    *** blad ***

  • 26. Data: 2002-03-27 12:31:21
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    "Artur O." <r...@w...pl> wrote in message news:a7sbkj$e80$1@news.tpi.pl...

    > Czerwone jest to ze panstwo bardzo teraz naciska na korzystanie z
    > wszystkiego co panstwowe.

    To jest wina wyborców :-((

> [...]

    > Probowano przekupic ludzi prawicy oferujac im tam cieple posadki.
    > Skusil sie jedynie Osiatynski. Moze to i dobrze, napisze potem co sie tam

    He, he - ładna mi prawica :-))

    > Czerwone, panstwowe banki maja sie zle za sprawa wlasnie e-bankow stad ten
    > artykul na zamowienie w SLDowskiej POLITYCE.

    Patrzysz na to zbyt jednostronnie. (żeby nie rzec spiskowo)

    Cały czas poprzestajesz na ocenach.

    Podaj z którymi tezami sie nie zgadzasz.
    Wg mnie jak taki czerwony poseł sobie poczyta, to może
    potem nie będzie podnosił łapki za rozwiązaniami
    które komplikują życie obywatela
    jak choćby to "dowodzenie wpłat" na fundusz remontowy,
    czy sądy kochające gotówkę.

    BAH
    PS.
    rozumiem, ze w Polityce niema reklam e-Banków

  • 27. Data: 2002-03-27 12:33:50
    Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net>

    Użytkownik "Artur O." <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czerwone, panstwowe banki maja sie zle za sprawa wlasnie e-bankow stad ten
    > artykul na zamowienie w SLDowskiej POLITYCE.

    "O trikach, jakie trzeba stosować, by np. odwołać zlecanie stałe (e-PKO)..."
    rozumiem autor w ramach zachęty do korzystania z państwowego banku napisał?

    --
    Konrad J. Brywczyński No use to complain
    k...@b...tk If you're caught out in the rain

  • 28. Data: 2002-03-27 13:21:18
    Od: <g...@p...onet.pl>

    > "O trikach, jakie trzeba stosować, by np. odwołać zlecanie stałe (e-PKO)..."
    > rozumiem autor w ramach zachęty do korzystania z państwowego banku napisał?

    Fajnie sie czyta taka dyskusje, wszyscy w zasadzie zgadaja sie, ze facet
    wypowiedzial sie kompetentnie. (wskazal plusy i minusy)

    Tylko komu to ma sluzyc ? ( i dalej spiskowe teorie.. czerwonym, zielonym) :)

    pozdrawiam
    Grzesiek

  • 29. Data: 2002-03-27 13:40:34
    Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net>

    > Tylko komu to ma sluzyc ? ( i dalej spiskowe teorie.. czerwonym, zielonym) :)

    Czytalnikom. Nie wpadłeś na to rozwiązanie? ;-)

    --
    K o n r a d J . B r y w c z y ń s k i
    private velvet animal oldsmobile mind