  • 11. Data: 2002-03-21 12:30:06
    Temat: Re: O nas pisza ;)
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Artur O."

    > A co to za czerwone gadzinowki cytujesz ?
    > Jeszcze tylko NIE brakuje.
    > W tych gazetach fachowcow nie znajdziesz.

    fachowiec sie znalazl ;-))
    nie martw sie AMRA, NIE nie zabraknie ;-))
    ja Polityki nie czytam (brak czasu) ale czytam kazde NIE
    - jak bedzie cos na temat bankowosci to podrzuce
    *** blad ***

  • 12. Data: 2002-03-21 12:39:28
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    "Artur O." <r...@w...pl> wrote in message news:a7cjao$hk0$1@news.tpi.pl...

    > Użytkownik "AMRA" <a...@a...com> napisał w wiadomości

    > A co to za czerwone gadzinowki cytujesz ?
    > Jeszcze tylko NIE brakuje.
    > W tych gazetach fachowcow nie znajdziesz.

    Może jednak merytorycznie odniesiesz sie do tekstu ?
    Fachowiec, to nie to samo co wyznający Twoje poglądy.

    Nie widze w tym artykule nic czerwonego.

    Wg mnie dobrze, jak na krótki tekst, opisuje
    problemy, zagrożenia i bariery bankowości przez internet.

    BAH

  • 13. Data: 2002-03-21 12:40:43
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > fachowiec sie znalazl ;-))

    po prostu chamstwo i drobnomieszczanstwo - tak potraktowac moj ulubiony
    tygodnik..
    P.S. A Wprost upada chyba ;) W Reform plaza z dwoch pieter przeprowadzaja
    sie na jedno i etatowych dziennikarzy zostalo 8miu. Co lepsze rodzynki
    odchodza... W tym przeslawny znikam i pojawiam sie na dworcu :) (SB! SB!)

  • 14. Data: 2002-03-21 13:12:11
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    > owszem jest tu sporo informatykow (czesto bankowych) - sam sie do tej
    grupy
    > zaliczam, a jak ktos nie ma zwiazku z komputerami to nie udziela sie na
    > liscie i nie zalozy e-konta. Ta zaleznaosc przyczynowo skutkowa jest
    > oczywista

    Nie - chyba że ja jestem wyjątkiem ....bo każda reguła ma wyjatki

  • 15. Data: 2002-03-21 13:15:15
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Kasia"

    > Nie - chyba że ja jestem wyjątkiem ....bo każda reguła ma wyjatki

    to jak przeslalas ta odpowiedz - wklepalas na klawiaturze czy telepatycznie
    ;-))
    trzeba miec jakies dojscie do komputera i nie bac sie myszy jak moja zona
    *** blad ***

  • 16. Data: 2002-03-21 13:24:36
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik blad <b...@W...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a7cmci$f2i$...@n...tpi.pl...

    > i nie bac sie myszy jak moja zona

    "Czyz nie smieszne to"

    Prorocy jacys czy co :-)))

    Pozdrawiam,

    Karol

  • 17. Data: 2002-03-21 13:30:19
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

> [...]
    > ;-))
    > trzeba miec jakies dojscie do komputera i nie bac sie myszy jak moja zona

    Ja sie bardzo boje myszy :-))) A co do związku z kompami - to miałam na
    myśli informatyków - o ścisłym związku myślałam. Zaś jeśli chodzi o
    przesyłanie wiadomości telepatuycznie - to cały czas nad tym pracuje :-) I
    powiem (ale to juz temat na inna grupę) że w telepatii jestem całkiem
    niezła - tylko jeden warunek - muszę byc z odbiorcą wiadomości mocno
    zwiazana emocjonalnie :-)

  • 18. Data: 2002-03-21 13:37:19
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > powiem (ale to juz temat na inna grupę) że w telepatii jestem całkiem
    > niezła - tylko jeden warunek - muszę byc z odbiorcą wiadomości mocno

    gdzies nakiete czytalem - informatykime moze byc ktos kto sknczyl studia
    informatyczne - reszta to ludzie umiejacy obslugiwac komputer ;)

  • 19. Data: 2002-03-21 13:44:28
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "AMRA" <a...@a...com> napisał
    > gdzies nakiete czytalem - informatykime moze byc ktos kto sknczyl studia
    > informatyczne - reszta to ludzie umiejacy obslugiwac komputer ;)

    No to ja się zaliczę sama i dobrowolnie do tych umiejacych obsługiwac tylko
    :-)

  • 20. Data: 2002-03-21 13:51:20
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message

    > hi hi a jak sobie ktos via newsgate pusci na maila?

    A jak ktoś je zupę widelcem to to już nie jest zupa tylko befsztyk? :-)

    K. Kowalski
    ,