  • Data: 2002-11-02 17:45:35
    Temat: Re: Numer rachunku
    Od: "Robert" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    In news:02112002.17BE8582@budzik61.poznan.pl, b...@p...onet.pl
    wrote:

> [...]
    Oj nie, boje sie, ze tak nie zostanie prawidlowo zaksiegowany - nie mozesz
    sobie cyfr kontrolnych przenosic na poczatek numeru klienta. Dopiero to
    zauwazylem po poscie Budzika.

    > Powinno być ok, choć w tej sytuacji zapisałbym raczej
    > 10404795-1207505256 ale zastanawia mnie dlaczego nie działa
    Wlasnie, jesli juz, to tak, i boje sie, ze z 13 moze nie byc OK.
    Chyba ze nie ma takiego rachunku i recznie zaksieguja na podst. nazwy i
    adresu.

    > 10204795-13102047951207505256 - w końcu tak należy podawać numery PKO
    no wlasnie, b. dziwne, ze tak nie dziala