  • Data: 2002-11-02 17:16:07
    Temat: Re: Numer rachunku
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tako rzecze m...@s...pl:

    > Powyzszy sposob nie dziala, ale dziala
    > 10204795-131207505256.
    > Oddzial jest zidentyfikowany prawidlowo, ale
    > czy odbiorca tez?

    Powinno być ok, choć w tej sytuacji zapisałbym raczej
    10404795-1207505256 ale zastanawia mnie dlaczego nie działa
    10204795-13102047951207505256 - w końcu tak należy podawać numery PKO B.P.
    w większości banków - nie powinno być problemu.
    Swoją drogą byłem zaskoczony że PKO nie dość że wprowadziło inny system
    cyfr kontrolnych niż pozostałe banki to jeszcze ma dw owarianty numerów
    rachunków:
    kk rrrrrrrr nnnnnnnnn
    kk rrrrrrrr nnnnnnnnnn.
    Ale cóż - w końcu to Intelig(entne) PKO :-))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest
    miliarderem" - Charlie Chaplin