  • Data: 2002-08-04 20:31:01
    Temat: Re: Nr rachunku w PKO BP
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_IT.krak.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:aiiuqm$dit$1@sunsite.icm.edu.pl

    > No przeciez jesli PKO BP drukuje KKNNNNNNNNXXXXXXXXX to w ING
    > wpisujesz NNNNNNNN-KKNNNNNNNNXXXXXXXXX. I nie trzeba wiecej
    > kombinowac.

    A jesli przekaz pójdzie w kosmos, to reklamacje do budki z wodą sodową?
    Informację o tym, że przy przekazie należy wpisywać numer inny niż podany na
    wyciągu, klient powinien otrzymać OD SWOJEGO BANKU, a w dodatku w postaci
    PISEMNEJ!!!
    Obecna sytuacja świadczy o całkowitym lekceważeniu klientów przez PKO BP i
    próbie przerzucenia na niego odpowiedzialności za nieudaną zmianę systemu
    numeracji rachunków.

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj