  • 1. Data: 2002-08-31 13:07:59
    Temat: Nowy wzór VC PKO BP
    Od: Michał Rolka <m...@p...onet.pl>

    Dzisiaj odebrałem odnowioną VC PKO BP i okazało się, że ma nowy wzór -
    zamiast "drzewka" jest gilosz tworzący wg mnie krzyż maltański. W lipcu
    swoją kartę odbierał mój ojciec i dostał jeszcze z drzewkiem, na stronie
    WWW banku też jest jeszcze stary wzór.

    Michał

  • 2. Data: 2002-08-31 13:51:55
    Temat: Re: Nowy wzór VC PKO BP
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Michał:
    >Dzisiaj odebrałem odnowioną VC PKO BP i okazało się, że ma nowy wzór -
    >zamiast "drzewka" jest gilosz tworzący wg mnie krzyż maltański.

    ja w piatek odebralem VE PKOBP i tez ma nowy wzor - Warszawa nocą a
    pomaranczowa kropka nad logo pkobp wyglada jak ksiezyc
    *** blad ***

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl