  • 1. Data: 2009-11-01 11:37:18
    Temat: Nowy wyglad interfejsu w Sezamie BPH
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Ja uważam, że jest ładniej niż było.

  • 2. Data: 2009-11-01 15:16:29
    Temat: Re: Nowy wyglad interfejsu w Sezamie BPH
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MarekZ" <b...@a...w.pl> napisał w wiadomości
    news:hcjrj6$156$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
    > Ja uważam, że jest ładniej niż było.

    Bo ja wiem ? Na razie w zasadzie to kosmetyka. Zmieniono barwy (menu mogłoby
    stopniowo zmieniać odcien tak jak na głownej ) i logo. W srodku poprawiono
    układ danych na wyciagu choć do ideału wg mnie droga nadal daleka /nie
    sciagneło się saldo rachunku po operacji/ . Zauzwazyłem możliwość
    doładowania Gadu-Air i Cyfrowego Polsatu choć też mogło być wczesniej.
    Poza tym pojawiła się nowa wersja komponentu /przydatne do Firefoksa od 3.5
    wzywz/ i nowe opisy konfiguracji przegladarek. Na większe zmiany chyba
    przyjdzie jeszcze poczekać
    Przy okazji prawdopodbnie fizyczni albo już albo wkrótce będą mogli pobawić
    się w autodealing .

    Pozdrawiam
    as