  • 11. Data: 2013-06-06 14:53:24
    Temat: Re: Nowy mBank...
    Od: "reader001" <no_spam@please>

    Ja z początku wystraszyłem się jak zobaczyłem nową stronę mBanku. Od razu na
    myśl mi przyszło, że być może jest to atak phishing, gdy jednak okazało się,
    że jest to autentyczna strona banku to pomyślałem "życie moje sen wariata,
    nie pojmuję tego świata".

  • 12. Data: 2013-06-09 10:08:17
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    Użytkownik "reader001" <no_spam@please> napisał w wiadomości
> [...]
    > na myśl mi przyszło, że być może jest to atak phishing, gdy jednak okazało
    > się, że jest to autentyczna strona banku to pomyślałem "życie moje sen
    No i stalo sie, "ulepszyli". Wyglada teraz jak pijany windows 8. Jeszcze
    tylko kilkanascie znaczkow fecebokow twiterow i bedzie bardzo swiatowo
    wygladac. No ale to juz problem zarzadu mbanku...

  • 13. Data: 2013-06-09 19:59:49
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-06-09 10:08, miumiu pisze:
> [...]
    > tylko kilkanascie znaczkow fecebokow twiterow i bedzie bardzo swiatowo
    > wygladac. No ale to juz problem zarzadu mbanku...

    W takim razie ja zostaję przy starym wyglądzie mBanku. Nie mam czasu na
    blokowanie rekam, szarpanie się z reklamami flashowymi.

    --
    animka

  • 14. Data: 2013-08-21 00:24:06
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "animka" kp2fr5$38o$...@n...news.atman.pl

    > W takim razie ja zostaję przy starym wyglądzie mBanku. Nie mam czasu na blokowanie
    rekam, szarpanie się z reklamami flashowymi.

    Więc kto nam opisze ten nowy wygląd?...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 15. Data: 2013-08-21 10:15:44
    Od: kks <k...@g...com>

    W dniu środa, 21 sierpnia 2013 00:24:06 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:
    > "animka"

    blokowanie rekam, szarpanie się z reklamami flashowymi.

    > Więc kto nam opisze ten nowy wygląd?...
    >

    > --
    >
    > .`'.-. ._. .-.
    >
    > .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    >
    > `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    >
    > o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

    Niezadowoleni uzytkwonicy, jak juz zmigruje wszystkich i wylacza mozliwosc powrotu.
    Bylem tam 3 razy, juz zapomnialem, czego sie tam w tym intuicyjnym interfejsie
    nauczylem. Stary jest jary i lepszy.
    Dla osob lubiacych miec bluzke z wszystym ekranikiem na tylku lub piersiach i apkiem
    pokazujacym stan konta powinny byc jakies osobne banki pod specjalnym nadzorem.

    Na pewno wtedy ich stan konta zwrocilby od razu uwage ;-)

  • 16. Data: 2013-08-21 16:24:54
    Od: MrMrooz <z...@g...pl>

    W dniu wtorek, 4 czerwca 2013 09:51:52 UTC+2 użytkownik radar napisał:
    > ...czy ktoś się może zalogować?
    Ja już miesiąc czekam na aktywację dostępu, 23go lipca popełniłem wniosek i na razie
    cisza....., a chciałem tylko mieć możliwość aktywacji mOkazji, bo przez szajsbooka
    nie mogę.

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 17. Data: 2013-08-21 23:16:28
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 21 Aug 2013 07:24:54 -0700, MrMrooz napisał(a):

    > Ja już miesiąc czekam na aktywację dostępu, 23go lipca popełniłem
    > wniosek i na razie cisza....., a chciałem tylko mieć możliwość aktywacji
    > mOkazji, bo przez szajsbooka nie mogę.
    >
    > Pozdrawiam Michał M

    No widzisz a ja nie mam nowego mbanku, nie mam ich żadnej karty i nie mam
    bunia a non stop dostaje maile z okazjami czyli klasyczny spam na który
    nie wyraziłem zgody a którego mbank nie może mi wyłączyć mimo moich dwóch
    reklamacji.

    --
    xbartx

  • 18. Data: 2013-08-23 17:41:10
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "MrMrooz" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
    > Ja już miesiąc czekam na aktywację dostępu, 23go lipca popełniłem wniosek
    > i na razie cisza....., a chciałem tylko mieć możliwość aktywacji mOkazji,
    > bo przez szajsbooka nie mogę.

    A ja wcale się nie prosiłem o nowy mBank a dziś dostałem SMS:
    "mBank: Twój dostęp do nowej wersji serwisu transakcyjnego mBanku jest już
    aktywny! Już dziś zaloguj się i poznaj wszystkie nowe funkcjonalności."

    Skąd mBank wie, że (akurat dziś) mam czas i ochotę poznawać nowe
    funkcjonalności ?
    P.G.

  • 19. Data: 2013-08-24 09:58:35
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 23 Aug 2013 17:41:10 +0200, Piotr Gałka napisał(a):

    > Skąd mBank wie, że (akurat dziś) mam czas i ochotę poznawać nowe
    > funkcjonalności ?

    Ja takie samo coś dostałem na mail i oczywiście też o nic się nie
    prosiłem, nigdzie nie zgłaszałem ani niczego nie wypełniałem. Tak jak
    kiedyś wspomniałem, niby stary interface ma zostać ale podzieli mniej
    więcej los list haseł jednorazowych aż w końcu przelew będzie można
    zrobić tylko z 'nju dizajnu' i na tym się skończy.

  • 20. Data: 2013-08-24 11:22:11
    Od: Michal Pl <m...@g...com>

    A czy są jakieś plotki, kiedy mBank będzie przymusowo przenosił na nowy wygląd?