  • 1. Data: 2002-11-27 15:55:05
    Temat: Nowosci w mBanku - konf. prasowa
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Dostapilem zaszczytu ;) i bylem na dzisiejszej konfernecji mBanku w
    Warszawie.
    Duzo ciekawego - pewnie w jutrzejszej prasie przeczytacie, ale czesc
    mozecie widziec juz dzisiaj:

    - liczba depozytow - ponad 1,7 mld zl
    - liczba klientow - ponad 312 tysiecy (dziennie ok 700 - 800 nowych
    wnioskow), 380 tysiecy rachunkow
    - udzial mBanku w rynku rachunkow bankowych z dotepem przez Internet
    na koniec wrzesnia - 28,3
    - nowy produkt mPlan - w ciagu jednego dnia - 10 zlozonych wnioskow -
    co ciekawe - trzeba bedzie podpisywac - w tym celu w placowkach BRE
    beda osobne "pokoiki" - narazie przygotowno ich 10
    - ok 15/16 stycznia uruchomia supermarket z funduszmai inwestycyjnymi,
    czekaja tylko na podpis komisji - juz jest 8, a byc moze 10 roznych
    TFI (!!!). Wszystko ladnie bedzie widoczne na stronie - lacznie z
    procentowym udzialem w portfelu itp.
    co wiecej zarowno kupno jak i sprzedaz jednostek uczestnictwa BEDZIE
    ZA DARMO!!!! - czyli bedzie moza kupowac wprost ze strny transakcyjnej
    mBanku, bez naliczania prowizji
    - nie planuja wprowadzenia oplat za konto i czynnosci wykonywane przez
    internet (przelewy itp - co wiecej - dopytalem sie, ze w mBanku koszt
    przelewu - istotnie wynosi mniej niz 1 cent! :)
    - KK - I/II kwartal przyszlego roku - wszystko via kurier, praktycznie
    juz wszystko gotowe - i pewnie bedzie latwiej niz w Mutli,
    - Na IV kwartal przyszlego roku - jak to ladne ujal prezes Kostrzewa
    bilans w przypadku mBanku bedzie na czarno (cieeeekawe ;)
    - ok 65% kont to konta aktywne (lepszy wynik niz srednia bankowa)
    - i jak dla mnie bomba - bedzie mozna wybierac przelicznik dolar czy
    euro w VISIE!!!! (co prawda nie jest powiedziane, czy bedzie to
    darmowe), ale takze pojawia sie rachunki walutowe- najpierw w
    mplanach, potem jako normalne

    Na konfernecji byl i W. Bolan :) (hehhe w garniturze ;)

    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankow

  • 2. Data: 2002-11-27 18:00:41
    Temat: Re: Nowosci w mBanku - konf. prasowa
    Od: "Pedroz" <N...@i...pl>

    A ja podam za internetstandard.pl:

    "Nowości w mBanku
    27 listopada 2002, 15:53:02
    W drugą rocznicę wejścia na rynek mBank podsumował swą dotychczasową
    działalność i prezentował nowe produkty, o które niebawem poszerzy swoją
    ofertę.

    Krzysztof Kozerski

    Do tej pory, przez okres dwóch lat działalności banku, który jest
    detalicznym ramieniem BRE Banku, 312 tys. klientów otworzyło w nim 381 tys.
    rachunków. Jak twierdzą szefowie internetowego banku, jeżeli zostanie
    zachowane dotychczasowe tempo pozyskiwania klientów, realne jest
    przekroczenie do końca br. liczby 400 tys. rachunków.
    Jak wynika z raportu opracowanego przez Radę Bankowości Elektronicznej przy
    Związku Banków Polskich, mBank dzierży palmę pierwszeństwa jeśli chodzi o
    udział w rynku (28,3%) rachunków bankowych z dostępem przez Internet. Jeżeli
    chodzi natomiast o liczbę klientów banków elektronicznych w Polsce, mBank
    skupia ich aż 25%.

    Najbardziej skutecznym kanałem pozyskiwania klientów przez mBank jest jego
    strona internetowa, poprzez którą rachunki otworzyło 52% klientów. Kolejne
    kanały to telefoniczne call center i poczta (łącznie 20%), inne portale
    internetowe (18%) oraz sieci zewnętrzne (10%). Strony WWW mBanku odwiedza
    codziennie ok. 30 tys. internautów, zaś miesięcznie liczba ta oscyluje wokół
    miliona użytkowników.

    W drugą rocznicę działalności mBank zaprezentował także nowe produkty. mPlan
    to wprowadzona wczoraj pożyczka z zabezpieczeniem hipotecznym. Dzięki
    mechanizmowi bilansowania odsetek na rachunku z odsetkami od kredytu możliwe
    jest zmniejszenie odsetek od pożyczki i skrócenie czasu spłaty kredytu.
    Jeszcze w tym roku mBank uruchomi pierwszy w Polsce supermarket z funduszami
    inwestycyjnymi, dostępny przez serwis WWW banku i telefoniczne call center.
    Usługa zostanie zintegrowana z systemem kont mBanku. W supermarkecie klienci
    banku będą mogli zapoznać się i porównać ofertę co najmniej ośmiu funduszy
    inwestycyjnych i bez prowizji nabyć i sprzedać udziały w tych funduszach.
    Na przełomie pierwszego i drugiego kwartału 2003 r. bank rozszerzy swoją
    ofertę także o karty kredytowe. "

    Pozdrawiam,
    Piotr

    begin 666 fake0.gif
    M1TE&.#EA!P`'`)$``/_AR0```````````"'Y! D(````+ `````'``<```(&
    (A(^IRXT%`#L`
    `
    end

  • 4. Data: 2002-11-27 18:16:23
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > chodzi natomiast o liczbę klientów banków elektronicznych w Polsce,
    mBank
    > skupia ich aż 25%.

    Ten slajd tam sie przez przypadek chyba znalazl - byl stary bo jeszcze
    bylo BGB - pochodzi gdzies z marca tego roku ;)

    Klientow ma 312 tysiecy - a wszystkich kont mamy troche ponad 1 mln -
    czyli jednak wiecej niz 25%

> [...]
    funduszy
    > inwestycyjnych i bez prowizji nabyć i sprzedać udziały w tych

    I co ciekawe maja podpisany list intencyjny z PKO BP (to pewnie ten
    9ty fundusz ;)

  • 5. Data: 2002-11-27 18:24:28
    Od: z...@p...onet.pl

    > ...zarowno kupno jak i sprzedaz jednostek uczestnictwa BEDZIE
    > ZA DARMO!!!! - czyli bedzie moza kupowac wprost ze strny transakcyjnej
    > mBanku, bez naliczania prowizji...

    Naprawdę? A z czego będą żyli prowadzący fundusze???

  • 6. Data: 2002-11-27 18:26:55
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:as3259$rjr$1@news.onet.pl, Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > I co ciekawe maja podpisany list intencyjny z PKO BP (to pewnie ten
    > 9ty fundusz ;)

    A wiesz, ktore to te 8 TFI? W szczegolnosci interesuje mnie, czy jest tam
    GTFI i UnionInvestment (UniKorona)?

  • 7. Data: 2002-11-27 18:27:57
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:666c.000009db.3de50ddb@newsgate.onet.pl, Użytkownik wrote:

    > Naprawdę? A z czego będą żyli prowadzący fundusze???

    Z prowizji za zarządzanie; Amra mówił o prowizji za nabycie i umorzenie.

  • 8. Data: 2002-11-27 18:38:34
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > A wiesz, ktore to te 8 TFI? W szczegolnosci interesuje mnie, czy
    jest tam
    > GTFI i UnionInvestment (UniKorona)?

    GTFI bedzie - bo to widzielem
    DWS
    CAIB bodaj
    Pioneer?
    oczywiscie Skarbiec

    wpatrywalem sie jak sroka w gnat, ale poszczegolne plansze lacialy b.
    szybko.
    Wydaje mi sie, ze pojawi sie chyba poczta wewnetrzna, czy cos.

    Wszystko pokazywane bylo na nowym systemie transakcyjnym :)

  • 9. Data: 2002-11-27 19:37:46
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:as33et$1hv$1@news.onet.pl, Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > GTFI bedzie - bo to widzielem

    O, to fajnie. A przypadkiem nie wiesz, czy bedzie mozna także zarządzać
    jednostkami już posiadanymi w tych funduszach? Znaczy w rejestrach otwartych
    wcześniej inną drogą?

    No pewnie nie wiesz - pewnie jeszcze nikt tego nie wie :)

  • 10. Data: 2002-11-27 20:17:22
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > No pewnie nie wiesz - pewnie jeszcze nikt tego nie wie :)

    A fajnie by bylo :) Tyle, ze np ja mam PSO - wiec raczej ni daloby
    rady...