  • Data: 2017-11-25 06:01:03
    Temat: Re: Nowe numery rachunów ZUS
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski p...@c...fontem.lucida.console

    > Po co?! (choć nic w tym złego -- NIP nie jest informacją
    > chronioną -- występuje na pieczątkach, wizytówkach,
    > fakturach... bank zaś jest instytucją, której ZUS
    > już zaufał, zlecając i pośrednictwo, i przechowywanie
    > pieniędzy podatników)

    Nie tylko nei jest chroniana ale jest wrecz po prostu zestawem liczb z
    danym prefiksem oznaczajacym nr urzedu skarbowego (pierwsze 3 cyfry) i
    potem po prostu kolejnymi liczbami zwiekszanymi bodaj o 7.

    > Wystarczy bankom przekazać sposób liczenia nr
    > na podstawie NIPu -- toż klient musi znać stosowny NIP.
    > Nawet wtedy klient (potencjalny zleceniodawca przelewu)
    > zna stosowny NIP, gdy to nie jest jego NIP -- przykładowo
    > biuro rachunkowe itp... ;)

    Zakładam, ze być moze jest jakas zmienna o której jednak nie wiemy - no
    bo ja widziałem tylko rachunki z licza dodatkowa 001 ale moze w jakis
    konkretnych przypadkach moze sie tam pojawic 2,3,4?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,