  • Data: 2017-11-25 06:33:49
    Temat: Re: Nowe numery rachunów ZUS
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) szukaj wiadomości tego autora

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> writes:

    > Użytkownik Kamil Jońca k...@p...onet.pl ...

    > No i to by wystarczyło w sumie.
    > Argument pod tytułem "nie wszyscy maja internet" wkładam miedzy bajki.

    Wyjedź poza Warszawę (czy inne większe miasto w PL).

    > Ok, opowiedz.

    A co tu jest do opowiadania? Po prostu są piki i tyle.
    I albo musimy mieć system który taki pik obsłuży, a przez pozostąła
    część miesiąca będzie się nudził (=marnotrawstwo) albo się przytka.

    > Szacuje ze ze wzgledu na skomplikowanie operacji, przesyłanie plików,
    > spore nasilenie zapytac w okolicach 10 i 15 - przy znacznie wiekszym
    > nasileniu.
    I te pliki Cie pojawiają od razu w PUE czy moze jednak po 2-3 dniach?
    (Przypominam, że ty chcesz odpowiedzi "natychmiastowej" )

    > mowisz o 001?
    > Ma tam ktos cos innego?

    Dasz sobie glowę uciąć, że nie?

    > W wywiadzie który słuchałem z przedstawicielem ZUS, ten twierdził ze
    > wystarczy znac NIP zeby samemu "wytworzyc" numer rachunku.
    Może tak, a może nie.

    > Nie mam zielonego pojecia bo nie jestem beneficjentem.
    > Ale pewnie pare rzeczy musi - prawidłowosc uzupełnienia pol, prawidłowosc
    > numerów pesel etc.

    No to Ci odpowiem. Poza prostymi weryfikacjami typu cyfra kontrola, nic
    nie jest sprawdzane.
    KJ

    Trifles make perfection, and perfection is no trifle.
    -- Michelangelo