  • Data: 2017-11-25 06:01:03
    Temat: Re: Nowe numery rachunów ZUS
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Kamil Jońca k...@p...onet.pl ...

    > [...]

    > I to zdaje się BANKI (nie zus) maja robić.

    No i to by wystarczyło w sumie.
    Argument pod tytułem "nie wszyscy maja internet" wkładam miedzy bajki.
    Ale w ostecznosci mozna przeciez zadzwonic do zus i sie dowiedziec.

    > Ekhem. Robiłeś tego rodzaju system?
    > Bo ja (w trochę innej dziedzinie) widziałem jak to działa i może nie
    > 3 a 2 mln, ale reszta się zgdadza.

    Ok, opowiedz.

    > przy takim obciążeniu, czy może jednak przy mniejszym?

    Szacuje ze ze wzgledu na skomplikowanie operacji, przesyłanie plików,
    spore nasilenie zapytac w okolicach 10 i 15 - przy znacznie wiekszym
    nasileniu.

    > eee. A "liczba uzupełniająca"?

    mowisz o 001?
    Ma tam ktos cos innego?
    W wywiadzie który słuchałem z przedstawicielem ZUS, ten twierdził ze
    wystarczy znac NIP zeby samemu "wytworzyc" numer rachunku.

    > Co *musi* być weryfikowane online przy składaniu wniosku o 500+?

    Nie mam zielonego pojecia bo nie jestem beneficjentem.
    Ale pewnie pare rzeczy musi - prawidłowosc uzupełnienia pol, prawidłowosc
    numerów pesel etc.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Każdy samochód będzie ci mógł służyć do końca życia