    From: "Slawek Kos" <s...@p...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nowe numery rachunków
    Date: Sun, 29 Sep 2002 10:19:12 +0200

    Użytkownik Robson <r...@f...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:an5afb$d48$...@n...gazeta.pl...
    > "Bogdan" <b...@h...pl.remove-it> wrote in message

    > To ze BRE wymaga od 1 pazdziernika transakcji na nowy numer to tylko jego
    > WEWNETRZNE ustalenia ,
    > tak samo zrobilo NBP z niektorymi swoimi rachunkami od 1 stycznia i PKO
    BP
    > od 1 wrzesnia , sprawa sie rozbija jak mysle o systemy ksiegowe tych
    bankow.

    Tyle, ze PKO BP:
    1. Nie wymaga stosowania nowych numerow w przelewach miedzy swymi oddzialami
    (patrz ich wyjasnienie na www.pkobp.pl)
    2. Nie zrobilo nic by jakikolwiek bank dopuszczal wykonywanie przelewow na
    nowy nr PKO BP. Chodza przelewy tylko na stary nr badz na nowy pozbawiony
    liczby kontrolnej...;-)

    > Prawnie z tego co wiem do 1 stycznia 2004 , kazdy polski bank musi

    Prawnie?
    Mozesz podac jaki AKT PRAWNY (tj, wydany przez organ uprawniony
    konstytucyjnie do stanowienia prawa) to reguluje?

    IMHO nadawalaby sie.

    --
    Pozdrowienia
    ---