  • 21. Data: 2004-01-11 17:37:42
    Temat: Re: Nowe logo BPH PBK i inne ciekawostki
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    bts1dt$8t$...@n...onet.pl,
    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>:

    > Oj... SMG/KRC Millward Brown Co.
    > O tej slyszales? ;)

    Nie o to chodzilo, ale niewazne ;)

    --
    Robert

  • 22. Data: 2004-01-11 17:39:54
    Od: "Witek" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał:
    > Pomysl tak - placowki BPH PBK dla sredniakow, dla bogatszych Multi dla
    > krezusow bankowosc prywatna BRE.
    > Takturki obejma tych biedniejszych - zeby sie paletali po zwyklych
    > placowkach.

    BRE jest silne w obsłudze dużych podmiotów i private bankingu. Dobrze wychodzi
    im tez personal banking (aquarius) oraz obsługa klienta masowego (mBank).

    A więc:
    1. klient masowy: mBank + sprzedaż ratalna; markety,
    2. średniacy: BPH
    3. personal banking + private banking BRE: MultiBank

    Podmioty gospodarcze:
    1. DG mBank + BPH ?
    2. średnie podmioty: BPH
    3. duże: BRE

    Jeśli MultiBank zostanie (po fuzji), to najprawdopodobniej zostawią tam tylko
    obsługę personal bankingu (aquarius; b. dobre wyniki sprzedaży kont i kart
    prestiżowych), a może nawet dołączą do tego personal banking BRE. Nie trzeba
    będzie tez mocno rozbudowywać sieci placówek, bo średniaków przeniosą do BPH.

  • 23. Data: 2004-01-11 18:17:21
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    Ale (mam nadzieję) będzie jedna miła rzecz - bezpłatne bankomaty BPH
    dla klientów mBanku.

    MichalL

  • 24. Data: 2004-01-11 18:21:51
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    MichalL <m...@N...poczta.onet.pl> wrote:
    > Ale (mam nadzieję) będzie jedna miła rzecz - bezpłatne bankomaty BPH
    > dla klientów mBanku.

    No mBank cos przeciez wspominal o drugiej bezplatnej sieci :)
    Ciekawe czy BZ WBK czy BPH PBK ;)

  • 25. Data: 2004-01-11 18:26:08
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    bts494$8dr$...@n...onet.pl,
    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>:

    > No mBank cos przeciez wspominal o drugiej bezplatnej sieci :)

    A dokladnie o drugiej, trzeciej i czwartej.

    > Ciekawe czy BZ WBK czy BPH PBK ;)

    Kompromisowo - oba :)

    --
    Robert

  • 26. Data: 2004-01-11 18:48:51
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Witek wrote:
    > 2. średniacy: BPH
    > 3. personal banking + private banking BRE: MultiBank

    Srebrny Sezam to AFAIR 9,50 zł/m-c
    Czyli Multikonto Ja (teraz IMHO o podobnej funkcjonalności) ile będzie
    kosztować - 20 zł?

  • 27. Data: 2004-01-11 19:10:05
    Od: "Witek" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Bogdan B." <b...@h...pl> napisał:
    > Srebrny Sezam to AFAIR 9,50 zł/m-c
    > Czyli Multikonto Ja (teraz IMHO o podobnej funkcjonalności) ile będzie
    > kosztować - 20 zł?

    A co ja wróżka ? ;-) Na razie nawet nie ma fuzji .... i nie wiadomo na 100% czy
    będzie. W ub.r. też miala być... A nawet jeśli dojdzie do połączenia
    HVB+Commerz, to w Polsce pewnie dojdzie do fuzji BPH+BRE z pewnym opóźnieniem.
    Dalej trzeba zaczekać na na ujednolicenie produktów i ofertę połączonego banku.
    To wszystko wymaga czasu...
    Poza tym możliwa jest sprzedaż części banku np. mBanku lub MultiBanku - choć nie
    sądze. Dalszy problem, to system. BPH ponoć nie jest zadowolony z Profile...
    Mając na względzie powyższe: ~2 lata spokoju ;-)

    Ale jeśli chodzi o prognozę, to uważam, że w Multi po fuzji: 1. podwyższą
    wymagane wpływy dla kont MK Ja (innych pewnie też); lub 2. nie będzie miejsca na
    MK Ja (posiadacze zostaną przeniesieni do BPH lub mBanku).
    IMHO po fuzji BPH powinno stanieć, a Multi podrożeć (lub zaostrzone zostaną
    kryteria).

    Ale to oczywiście tylko gdybanie..... ;-))

    --
    Witek

  • 28. Data: 2004-01-11 19:33:59
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Witek wrote:
    > Mając na względzie powyższe: ~2 lata spokoju ;-)

    Mam nadzieję.

> [...]
    > podwyższą wymagane wpływy dla kont MK Ja (innych pewnie też); lub 2.
    > nie będzie miejsca na MK Ja (posiadacze zostaną przeniesieni do BPH

    Ja myślę że przyjedzie walec i wyrówna. Po prostu nie będzie Multibanku.

    > IMHO po fuzji BPH powinno stanieć, a Multi podrożeć (lub zaostrzone
    > zostaną kryteria).

    Coś wiem o skutkach fuzji dla klientów, ze szczególnym uwzględnieniem BPH.
    Fuzje działają inaczej. Nic nie tanieje, przyjmuje się zwykle tą opłatę z
    TOiP która była wyższa :-(

    Bogdan B.

  • 29. Data: 2004-01-11 20:02:38
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Bogdan B. <b...@h...pl> wrote:
    > Ja myślę że przyjedzie walec i wyrówna. Po prostu nie będzie
    > Multibanku.

    Zle myslisz :)
    Multi bardzo sie BPHowi podoba. Dlatego juz zaklepane jest, ze BRE ma
    podwoic liczbe placowek - glownie przez wspolprace z "partnerami".
    Gdybym byl starszy mial kae - sam bym sobie taka placowke otworzyl w Radomiu
    :))))

  • 30. Data: 2004-01-11 20:19:27
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Zle myslisz :)
    > Multi bardzo sie BPHowi podoba. Dlatego juz zaklepane jest, ze BRE ma
    > podwoic liczbe placowek - glownie przez wspolprace z "partnerami".

    Cóż, wierzę ci na słowo, chociaż nie rozumiem.
    Jak Wancerowi czy BPH może się podobać coś, co oferuje konto z darmowymi
    przelewami, dostępem przez telefon i Internet, saldem debetowym na 300 zł -
    za słownie: trzy nowe złote polskie?!
    Czy aby nie uznają tego za sprzeczne z naturą?
    Bo jaki będzie sens istnienia np. Srebrnego Sezama?

    Bogdan B.