  • 1. Data: 2011-02-14 09:06:33
    Temat: Re: Nowe konto w Millennium
    Od: michaca <m...@g...com>

    Witam,
    Czy mozna zmienic Konto Standard na to nowe?
    Albo ogolniej: czy cos nowego w sprawie likwidacji oplaty za konto dla umoczoncyh w
    kredyt hipoteczny, ktorym dowalono oplate za prowadzenie konta?
    Pozdr.
    M.

  • 2. Data: 2011-02-14 10:01:27
    Od: " Matt" <m...@g...pl>

    michaca <m...@g...com> napisał(a):

> [...]
    umoczonc
    > yh w kredyt hipoteczny, ktorym dowalono oplate za prowadzenie konta?

    Przeczytaj paragraf 8 punkt 5 regulaminu konta:
    Posiadacz rachunku może zmienić rodzaj ROR
    prowadzonego na jego rzecz przez Bank, jeżeli
    w dniu złożenia dyspozycji zmiany spełnia
    warunki posiadania danego ROR określone
    w Cenniku usług.

    Czyli jeśli w "Cenniku usług" nie ma jakichś przeciwwskazań, to można zmienić
    konto na dowolny inny rodzaj. Ciekawe jak jest z tym w praktyce.

  • 3. Data: 2011-02-14 17:30:49
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    michaca wrote:

    > Albo ogolniej: czy cos nowego w sprawie likwidacji oplaty za konto dla
    > umoczoncyh w kredyt hipoteczny, ktorym dowalono oplate za prowadzenie
    > konta? Pozdr. M.

    nic nowego, mozna miec konto do obslugi kredytu za darmo bez problemu.
    na http://pluto.agmk.net/banki/mille.html sa nawet gotowce gdyby
    organy bialkowe w placowce z uporem mijaly sie z prawda.

  • 4. Data: 2011-02-15 10:29:46
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Uzytkownik "michaca" <m...@g...com> napisal w wiadomosci
    2000goo.googlegroups.com...
> [...]
    > Albo ogolniej: czy cos nowego w sprawie likwidacji oplaty za konto dla
    > umoczoncyh w kredyt hipoteczny, ktorym dowalono oplate za prowadzenie

    moja siostra ma w mille kredyt
    zostawila sobie tam tylko konto techniczne

    przeniosla wszystko do zaproponowanego przeze mnie eurobanku