  • 1. Data: 2014-04-02 11:34:00
    Temat: Nowe debetówki z GetinOnline
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    Czy kogoś z Was zaszczycili też nową debetówką w GOLu? Taka przezroczysta na górze i
    na dole.

    Otóż mam z nią kłopot. Bank twierdzi, że nie wolno mi 5 razy pod rząd zapłacić nią
    prowizji na Allegro na kwotę 1,01, bo to powoduje alert o fraudzie i trzecia
    transakcja jest już odrzucana.

    Czy ktoś może potwierdzić takie zachowanie nowych kart i może odnalazł sposób jak go
    obejść?

  • 2. Data: 2014-04-02 16:38:21
    Temat: Re: Nowe debetówki z GetinOnline
    Od: PP <...@...pl>

    W dniu 2014-04-02 11:34, Konfabulator pisze:
> [...]
    prowizji na Allegro na kwotę 1,01, bo to powoduje
    alert o fraudzie i trzecia transakcja jest już odrzucana.

    stare(jasno zielone) tak samo, sam się zdziwiłem jak mi odrzucili i
    bilet za 1 zł poszedł się paść

  • 3. Data: 2014-04-02 19:08:39
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 02.04.2014 11:34, Konfabulator pisze:

    > Czy ktoś może potwierdzić takie zachowanie nowych kart i może odnalazł sposób jak
    go obejść?

    1,01 > 1,03 > 1,05 > 1,07 > 1,01 na ten przykład sprawdź jak działa ten
    ich "fraudowy" algorytm.

    Xenocide

  • 4. Data: 2014-04-02 21:51:39
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    transakcja jest już odrzucana.

    > Czy ktoś może potwierdzić takie zachowanie nowych kart i może odnalazł sposób jak

    to pytałeś ich o to? gdzie w regulaminie (lub czymkolwiek) jest info, że
    nie możesz zapłacić np. 20x takiej samej kwoty?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2014-04-02 22:40:45
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    Pytałem. Powiedziałem też, że żądam by karta działała tak jak ja chcę i że autoryzuję
    te transakcje z góry. Pani szła w zaparte, żebym zmieniał za każdym razem kwotę. Na
    pytanie czy jak po kradzieży ktoś dwa razy zapłaci po zecie, a trzeci raz milion to
    to autoryzują to już nie chciała mi odpowiedzieć. Reklamowałbym to, łącznie z knf,
    ale mnie ta karta zwisa, mam nią zrobić jeszcze 15 transakcji i wyrzucić ją do kibla.
    Jutro spróbuję sposobem zmieniania kwot, jak dalej będą odmowy to im wyprawię loty.
    Widać mało im jeszcze pozwów.

  • 6. Data: 2014-04-03 21:58:46
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    Dziś łaskawcy pozwolili mi wykonać kolejne dwie transakcje. Także wchodzą po dwie i
    24h przerwy.

  • 7. Data: 2014-04-03 22:27:56
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Dziś łaskawcy pozwolili mi wykonać kolejne dwie transakcje. Także wchodzą po dwie i
    24h przerwy.

    a gdybyś zrobił dwie po 1,01 następnie na jakąś inną kwotę to znowu
    mógłbyś wykonać kolejne na 1,01?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2014-04-03 22:55:44
    Od: PP <...@...pl>

    W dniu 2014-04-02 22:40, Konfabulator pisze:
> [...]
    jeszcze 15 transakcji i wyrzucić ją do kibla. Jutro spróbuję sposobem
    zmieniania kwot, jak dalej będą odmowy to im wyprawię loty. Widać mało

    Ale to blokowanie Getina jest bez sensu.
    Scenariusz fraudu zazwyczaj jest taki, że najpierw jakaś niskokwotowa
    testowa transakcja, a kolejna już znacząca, aż do wyczyszczenia karty.

  • 9. Data: 2014-04-04 10:57:32
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    Prawdopodobnie robiąc transakcje na różne kwoty mógłbym wyczyścić konto do zera.