  • 11. Data: 2007-10-17 18:58:25
    Temat: Re: a kiedy bedzie w mBANKU
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *wiesniak* wrote in <news:ff2u8g$ark$1@nemesis.news.tpi.pl> :

    > Jest, ale jakby nie było :
    >
    > "Powiadomienia smsowe i mailowe są dostępne tylko dla osób korzystających z
    > haseł smsowych."
    > a hasła sms-owe nie są mi potrzebne.

    ojej, biedny chłopczyk, rozpłacz się...

    --
    Miłość to chemia, a sex to fizyka

  • 12. Data: 2007-10-24 23:12:29
    Temat: Re: Nowa usługa: Lukas SMS
    Od: MrMrooz <m...@s...gazeta.pl>

    Michał Rolka wrote on 2007-10-15 21:03:
    > LUKAS sms umożliwia otrzymywanie informacji na dwa sposoby:
    No i jak wam działa? Bo ja dostaję powiadomienia o zleconych przelewach
    (na czym mi nie zależy, ale nie widziałem opcji, żeby to wyłączyć), a
    nie dostałem sms-a z powiadomieniem o wpływie na konto (na czym mi
    zależało i co włączałem).

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 13. Data: 2007-10-25 04:21:07
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    posprawdzaj czy wszystkie opcje masz wlaczone
    mi dzisiaj zadziala na "uznaniu" :)

  • 14. Data: 2007-10-25 12:01:10
    Od: "MrMrooz " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Damian <x...@o...pl> napisał(a):

    > posprawdzaj czy wszystkie opcje masz wlaczone
    > mi dzisiaj zadziala na "uznaniu" :)
    Mam dwie nieaktywne funkcje: przekroczenie salda i realizacja zlecenia.
    Zasilenie rachunku mam aktywne - czyli przelew przychodzący powinien
    powodować wysłanie smsa - ale nie zadziałało.

    Ppozdrawiam
    Michał M

  • 15. Data: 2007-10-25 16:08:32
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    > Zasilenie rachunku mam aktywne - czyli przelew przychodzący powinien
    > powodować wysłanie smsa - ale nie zadziałało.

    sprawdz w "Modyfikuj liste fukcji" czy "minimalna kwota zasilenia" nie jest
    czasem wieksza od tego przelewu, ktory otrzymales - dlatego system nie
    wyslal sms'a

  • 16. Data: 2007-10-25 21:25:36
    Od: MrMrooz <m...@s...gazeta.pl>

    Damian wrote on 2007-10-25 18:08:

    > sprawdz w "Modyfikuj liste fukcji" czy "minimalna kwota zasilenia" nie jest
    > czasem wieksza od tego przelewu, ktory otrzymales - dlatego system nie
    > wyslal sms'a
    Wszystko mam Ok. Limit jest na 200, przelew przyszedł dużo większy.

    Już się częściowo wyjaśniło - sms przyszedł po ok. 24 godzinach od
    przyjścia przelewu (kasa była na koncie wczoraj po południu, dziś
    wczesnym wieczorem dostałem sms-a).

    Pozdrawiam i dzięki za próby pomocy

    Michał M

  • 17. Data: 2007-10-26 16:24:05
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    > Już się częściowo wyjaśniło - sms przyszedł po ok. 24 godzinach od
    > przyjścia przelewu (kasa była na koncie wczoraj po południu, dziś wczesnym
    > wieczorem dostałem sms-a).

    mi dzisiaj przyszedl po 4 godzinach w przypadku uznania, i prawie
    natychmiast w przypadku obciazenia