  • 1. Data: 2002-08-07 08:28:42
    Temat: Nowa prowizja w Lukasie :-(
    Od: "Mariusz \(Maniek\) Milobedzki" <m...@p...onet.pl>

    Wczoraj w czasie wplacania raty w Lukasie otrzymalem ulotke, ze od 1.09
    lukas bedzie pobieral 5PLN prowizji od splat kredytu dokonywanych w kasach
    SWOICH oddzialow !
    Jak by bylo malo 10% prowizji od udzielenia kredytu i wrednego
    oprocentowania :-(
    A tych 5PLN bedzie mozna uniknac placac rate do godziny 10.00 :-) Juz widze
    w nastepnym miesiacu kolejki babc i dziadkow stojacych od 7 rano pod
    Lukasem...

    Pozdrawiam
    Mariusz (jeszce tylko 4 raty w Lukasie :-) )

  • 2. Data: 2002-08-07 12:08:56
    Temat: Re: Nowa prowizja w Lukasie :-(
    Od: "jelen" <j...@j...prv.pl>

> [...]
    widze
    > w nastepnym miesiacu kolejki babc i dziadkow stojacych od 7 rano pod

    mozna uniknac robiac przelew

    pozdrawiam,
    jelen

  • 3. Data: 2002-08-07 12:17:23
    Od: "Tobi" <z...@p...onet.pl>

    i bardzo dobrze! wreszcie jak pojde do banku w normalnych godzinach nie bede
    musial czekac w kolejce za ludzmi placacymi raty! niech sobie zaloza e-konto
    albo telefonicznie placa przelawy lub zloza stale zlecenia, proste!

    Tobi

  • 4. Data: 2002-08-07 12:18:25
    Od: "Mariusz \(Maniek\) Milobedzki" <m...@p...onet.pl>

    > mozna uniknac robiac przelew
    Wiem, ale chodzi o sam fakt zdzierstwa ! Wplata w obcym banku OK, ale
    prowizja za wplate we wlasnym oddziale ???

  • 5. Data: 2002-08-07 12:19:46
    Od: <k...@p...onet.pl>

    > widze
    >
    > mozna uniknac robiac przelew

    dokładnie, szybciej taniej, wygodniej,
    czemu płacisz gotóweczką ?

    Karol Żwiruk

  • 6. Data: 2002-08-07 12:23:50
    Od: "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mariusz (Maniek) Milobedzki" <m...@p...onet.pl>
    napisał w wiadomości news:air36p$1e0$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl...

    > Wiem, ale chodzi o sam fakt zdzierstwa ! Wplata w obcym banku OK, ale
    > prowizja za wplate we wlasnym oddziale ???
    To co powiesz na Pekao SA? 15 pln za wpłatę ?

    KJ

  • 7. Data: 2002-08-07 13:46:38
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Tobi" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    e-konto
    > albo telefonicznie placa przelawy lub zloza stale zlecenia, proste!

    Bedziesz mogl wplacic bez kolejki gotowke na konto? ;) Po co chodzisz do
    banku jak mozesz korzystac z kanalow elektronicznych?

    Maciej

  • 8. Data: 2002-08-07 13:52:33
    Od: "Tobi" <z...@p...onet.pl>

    czesem sa inne sprawy do zalatwienia osobiscie w oddziale oprocz wplat
    gotowkowych, gdybys czytal mojego posta od poczatku do konca sam bys pokumal

    Tobi

  • 9. Data: 2002-08-07 18:43:10
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > czesem sa inne sprawy do zalatwienia osobiscie w oddziale oprocz wplat
    > gotowkowych, gdybys czytal mojego posta od poczatku do konca sam bys
    pokumal

    Czyli co to za e-konto skoro trzeba i tak biegac do banku? Zaloz sobie
    rachunek w mBanku i nie bedziesz musial stac w kolejkach z emerytami.
    Wszystko zalatwisz telefonicznie :).

    Maciej

  • 10. Data: 2002-08-07 20:20:38
    Od: "Rad'ek" <a...@p...fm>

    > Pozdrawiam
    > Mariusz (jeszce tylko 4 raty w Lukasie :-) )

    widocznie lukas chce oddzielic klientow masowych kredytowych od klientow
    stricte-banku - bardzo sluszne posuniecie, a ze kosztem tych pierwszych ...

    a tak BTW dziwne ze ktos kto czyta pbb zdecydowal sie na ratalny kredyt w
    lukasie lub u innego zdzierczego posrednika kredytowego ... - koszt kredytu
    wychodzi przecietnie ok 30-40 % jego wartosci ...

    pelen podziwu
    radek