  • 1. Data: 2003-10-06 09:33:46
    Temat: Nowa TOiP Millennium
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    A raczej jej brak na www...;-)
    Jest za to "ekstrakt" z oplat dla kart Visa, wazny od 06.10.03r a w nim:
    - brak kart VC ...;-))
    - dla karty VE:
    = oplata za wyplate z obcego bankomatu w kraju 5,00zl, za granica 3,50zl, to
    drugie mi sie podoba, to pierwsze mnie nie obchodzi...;-)
    = oplata za wyplate z bankomatu Mille 1,00zl <- tego chyba mialo nie byc
    (???)

    Ogolnie jakies zamieszanie jest...

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 2. Data: 2003-10-06 13:06:51
    Temat: Re: Nowa TOiP Millennium
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > A raczej jej brak na www...;-)

    Juz jest

    > Jest za to "ekstrakt" z oplat dla kart Visa, wazny od 06.10.03r a w nim:

    a tego juz nie ma...;-)

    > - dla karty VE:
    > = oplata za wyplate z obcego bankomatu w kraju 5,00zl, za granica 3,50zl,
    > drugie mi sie podoba, to pierwsze mnie nie obchodzi...;-)

    niestety nie utrzymalo sie przez te pare godzin, w kraju i za granica 5,00zl
    za wyplate

    > = oplata za wyplate z bankomatu Mille 1,00zl <- tego chyba mialo nie byc
    > (???)

    i juz nie ma...;-)

    > Ogolnie jakies zamieszanie jest...

    i to niezle...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 3. Data: 2003-10-06 20:58:42
    Od: "WaSyL" <wasylek@(nospam)clubbing.pl>

    "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> wrote in message
    > i to niezle...;-)

    ano! bylem w oddziale. wzialem wersje papierowa wydrukowana tuz przed moim
    przyjksciem z poczty wewnetrznej. jest konto dla studentow. jest tez
    millekonto premium : za darmo przelewy, wyplaty w bankomatach mille i
    euronet (bez ograniczen), brak oplaty za prowadzenie konta*), brak opaty za
    bankolinie i millenet.

    *) = masz saldo 5000 badz MillekredytDOM czy MillekredytAuto. W przeciwnym
    razie 15PLN/mc

    Jest nowy produkt kredytowy bedacy po trochu skrzyzowaniem debetu w
    millepensji i millennium extra: czyli linia kredytowa 'nie zniknie' jak
    otrzymasz wplyw po jakies dacie (nie ma juz takiego wymogu tak jak w
    millepensji), jest widoczna w POSach i obcych bankomatach (czyli nie jak
    millennium extra) oraz kazdy wplyw automatycznie splaca obciazenie (nie
    trzeba samemu sie interesowac i manualnie regulowac)

    Od srody pracownicy oddzialow beda mogli 'skonwertowac' posiadany rachunek w
    nowy, czyli np unikonto w millekonto premium.

    millenium extra zostaje, na zyczenie mozna je przesztalcic w linie kredytowa
    (o ktorej wyzej) jednakze nowe umowy o prowadzenie millennium extra nie beda
    zawierane (produkt wymrze naturalnie)

  • 4. Data: 2003-10-06 21:05:58
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    A tak z ciekawosci - spojrzcie jak to jest z wyplata z konta dewizowego.
    Bo tam ja widze dwie oplaty - i nie wiem o co chodzi.
    Jedna jest za wylate 3 zl, a druga do dyspozycji walute 4 zl (czyli tak jak
    kiedys bylo).
    Czyli ktora oplata jest wazna? A moze, ekhem 7 zl?
    Tabele wertowalem w metrze, wiec nie zdazylem sie zapytac..

  • 5. Data: 2003-10-07 08:25:27
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "WaSyL" (.........)
    > Od srody pracownicy oddzialow beda mogli 'skonwertowac' posiadany rachunek
    > nowy, czyli np unikonto w millekonto premium.

    moj rachunek po Gdanskim z dzienna kapitalizacją nadwyzki ponad 2000 już
    znikł
    skonwertowali mi go na zwykłe millekonto z nieoprocentowanym saldem do
    wysokości 5000 zł i bez dziennej kapitalizacji.

    pora sie od nich wynosic
    *** blad ***

  • 6. Data: 2003-10-07 08:56:54
    Od: "Pressto" <e...@c...pl.invalid>

> [...]
    > skonwertowali mi go na zwykłe millekonto z nieoprocentowanym saldem do
    > wysokości 5000 zł i bez dziennej kapitalizacji.

    Witam,
    Czy to oznacza, że wypowiedzieli Ci umowę?
    Sam mam taki rachunek. Za czasów Gdańskiego podpisywałem aneks do umowy
    dotyczący lokaty over night i chyba ta umowa jest nadal ważna (nikt jej nie
    wypowiedział). Później zamiast tej lokaty zrobili kapitalizację dzienną, w
    sumie nie mniej korzystne, więc nie przejąłem się tym. A teraz co? Tak sami
    z siebie bez niczego zmieniają postanowienia umowy? Czy to normalne i zgodne
    z prawem? Napisz jak to się u Ciebie odbyło ?
    dzięki

    --
    Pressto

  • 7. Data: 2003-10-07 10:01:05
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > i juz nie ma...;-)

    Ale za to i tak nie mozna oproznic w bankomacie konta do 0,00zl bo
    "niewystarczajace srodki...". Po prostu system pobiera prowizje 1,00 zl i
    natychmiast ja zwraca. Ale zlotowka na koncie musi byc. Jak powiedziala pani
    w oddziale - nie wiadomo jak dlugo tak bedzie...

    > i to niezle...;-)

    Nooooo...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 8. Data: 2003-10-07 18:26:08
    Od: "Slawek Kos" <s...@k...pl>

    napisał w wiadomości news:blslft$90e$1@news.onet.pl...
> [...]
    > Bo tam ja widze dwie oplaty - i nie wiem o co chodzi.
    > Jedna jest za wylate 3 zl, a druga do dyspozycji walute 4 zl (czyli tak

    Obie oplaty "kiedys byly" tez i pobierali tylko jedna z nich

    > Czyli ktora oplata jest wazna? A moze, ekhem 7 zl?

    Obie sa wazne: 3,00zl za wyplate PLN w placowce i 4,00zl za wyplate w
    dewizach

    --
    Pozdrowienia

  • 9. Data: 2003-10-08 08:41:42
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Pressto"

    > Czy to oznacza, że wypowiedzieli Ci umowę?
    > Sam mam taki rachunek.(...) Tak sami z siebie bez niczego zmieniają
    > postanowienia umowy? Czy to normalne i zgodne
    > z prawem? Napisz jak to się u Ciebie odbyło ?

    jedyny na to dowód to fakt, że widzę w Millenecie nazwe swojego konta
    "MILLEKONTO" a przedtem bylo "BIEŻĄCY-dzienn.kapital/os.-fiz."

    Ponadto mimo salda 2730,02 nie mam dziennych odsetek (powinny byc od
    nadwyzki ponad 2000 bo stopa byla 0,5%) - tyle że to nie jest dla mnie dowód
    że zmienili rachunek ponieważ ich system już wcześniej nie umiał liczyć tego
    1 grosza odsetek dziennie
    (sprawdzałem go przy saldzie 2730,01 i 2730,00 i nie liczył)

    Czekam na odpowiedz na reklamacje w tej sprawie i koncze z nimi
    *** blad ***

  • 10. Data: 2003-10-08 13:18:00
    Od: "Pressto" <e...@c...pl.invalid>

> [...]
    > (sprawdzałem go przy saldzie 2730,01 i 2730,00 i nie liczył)
    >
    > Czekam na odpowiedz na reklamacje w tej sprawie i koncze z nimi

    Cóż też się nad tym zastanawiam, bo ten brak poszanowania postanowień umów w
    wydaniu Millennium
    zaczyna mnie coraz bardziej w.... znaczy denerwować.
    Tyle tylko, że zastanawiam się nad tym już od czasu sławnej migracji :)
    Zresztą wpadek mieli u mnie sporo np. zapomnieli wznowić electrona,
    pozmieniali progi kwot dla wypłat z bankomatów i dla bezgotówkowych dla tego
    electrona
    i najlepsze połączyli rachunek firmowy z moim osobistym i jeszcze z jednym,
    gdzie jestem tylko współwłaścicielem i przysyłali na jednym wyciągu
    bo o wysyłaniu poczty na adres do korespondencji nie wspomnę, bo to
    toto-lotek
    raz dobrze, raz źle.
    Ale no właśnie ....
    Oddziały mają tuż przy moim domu i tuż przy firmie, a ja jestem leniwy,
    no i muszę mieć rachunki w kilku bankach (bezpieczeństwo kasy)
    a odsetek z "BIEŻĄCY-dzienn.kapital/os.-fiz." nigdy nie sprawdzałem,
    tyle tylko że u mnie są liczone od kwot ok. 150 tys. ale chyba banki to
    potrafią ?
    Chyba masz racje trzeba się z Mille wynosić, tylko gdzie ??

    pozdrawiam
    Pressto