  • 11. Data: 2007-06-01 10:30:08
    Temat: Re: Norwegian - jaka karta placic ?
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Coś tu nie gra. Sposób w jaki to jest przeliczane dla MC Mille nie
    > pozostawia zbyt dużego pola manewru bankowi. A może sposób przeliczania
    > się
    > zmienił? Jesteś pewien tych wyników?
    >
    > marekz

    Na taką właśnie kwotę przyszło obciążenie (nie blokada). Bank sobie coś po
    drodze doliczył i wyszło bardzo niekorzystnie.
    Wyniki nie kłamią.

    Mam nadzieję, że przy płatności w euro nie będzie już takich "kwiatków"...

    pozdr.
    RobertS

    p.s.
    następny test zrobimy w euro kartami rozliczanymi w tej walucie i zobaczymy
    jakie będą wyniki

  • 12. Data: 2007-06-01 15:27:59
    Od: "Sinus" <s...@W...gazeta.pl>

    666 <j...@w...eu> napisał(a):
    > PLN, zwykla karta w PLN, karta w EUR lub USD (podpietymi pod rachunki)?

    Najlepiej kartą w EUR/USD bo przeliczają wtedy tylko NOK->EUR/USD a nie
    NOK->EUR/USD->PLN. Ja zawsze płacę MC BZ-WBK rozliczaną w EUR i przelicznik
    jest całkiem przyzwoity.

    Pozdrawiam,
    Sinus