  • 1. Data: 2010-01-19 18:46:54
    Temat: Nordea - podatek Belki bez zaokrąglenia
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    Rzadko korzystam z rachunku w Nordei, ale ostatnio przez kilka dni saldo
    było dodatnie i naliczyli odsetki od których pobrali podatek, tylko że
    nie dokonali zaokrągleń, czyli niezgodnie z Ordynacją podatkową.
    Pamiętam, że ktoś już o ty wspominał na grupie. Wiadomo, sprawa
    groszowa, ale pomnożona przez ilość klientów robi wrażenie. Tylko czy
    ktoś już składał reklamację z tego powodu? Jak została rozpatrzona?

    xyz

  • 2. Data: 2010-01-19 19:35:13
    Temat: Re: Nordea - podatek Belki bez zaokrąglenia
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > groszowa, ale pomnożona przez ilość klientów robi wrażenie. Tylko czy
    > ktoś już składał reklamację z tego powodu? Jak została rozpatrzona?

    pobrali za duzo czy za malo? moze podasz jakies kwoty...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2010-01-19 19:39:19
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    XYZ wrote:
> [...]
    > groszowa, ale pomnożona przez ilość klientów robi wrażenie. Tylko czy
    > ktoś już składał reklamację z tego powodu? Jak została rozpatrzona?

    No raczej jeżeli nie zaokrąglają zawsze to "pomnożona przez ilość
    klientów" powinno wyjść pi razy drzwi podobnie.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust

  • 4. Data: 2010-01-19 19:53:20
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    Mi kiedyś podobny numer Kredyt Bank robił kilka razy pod rząd, ale to dawno
    było i od tego czasu nie mam tam konta.

    --
    AS

  • 5. Data: 2010-01-19 20:43:48
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 2010-01-19 19:46, XYZ wrote:
> [...]
    > groszowa, ale pomnożona przez ilość klientów robi wrażenie. Tylko czy
    > ktoś już składał reklamację z tego powodu? Jak została rozpatrzona?

    Odpowiem wszystkim tutaj, żeby nie pisać 3 nowych postów.

    On 2010-01-19 20:35, RobertS wrote:
    > pobrali za duzo czy za malo? moze podasz jakies kwoty...
    Naliczyli 1,18 zł odsetek z czego pobrali 22 gr podatku.

    On 2010-01-19 20:39, Marcin Lubojański wrote:
    > No raczej jeżeli nie zaokrąglają zawsze to "pomnożona przez ilość
    > klientów" powinno wyjść pi razy drzwi podobnie.
    Masz rację, nie pomyślałem o tym. Nie wiem jak liczą w przypadku gdy
    działa to na ich niekorzyść. Ja w każdym razie nie zamierzam im
    bilansować strat z tego tytułu.

    On 2010-01-19 20:53, Adam Sito wrote:
    > Mi kiedyś podobny numer Kredyt Bank robił kilka razy pod rząd, ale to
    dawno
    > było i od tego czasu nie mam tam konta.
    Wiem, że Nordea robi tak od samego początku. Wcześniej (w poprzednich
    latach) już kilkukrotnie pobierali mi 1 gr od naliczonych 5-6 gr
    odsetek, ale nie opłacało mi się tracić czasu na bawienie się w
    reklamacje. Tylko z drugiej strony ILE MOŻNA?!

  • 6. Data: 2010-01-19 21:25:20
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2010-01-19 20:53, Adam Sito wrote:
    > Mi kiedy? podobny numer Kredyt Bank robi? kilka razy pod rz?d, ale to dawno
    > by?o i od tego czasu nie mam tam konta.

    Ktoś tu napisał kiedyś, że najlepiej wysłać maila reklamacyjnego z
    kopią (jawną...) do KNF :-)

    Pozdr.

    witrak()

  • 7. Data: 2010-01-20 09:31:51
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > Ktoś tu napisał kiedyś, że najlepiej wysłać maila reklamacyjnego z kopią
    > (jawną...) do KNF :-)

    Teraz nie chce mi się odgrzebywać papierowych wyciągów sprzed 5 czy 6 lat.
    Po prostu zmieniłem bank i spokój ;-)

    --
    AS

  • 8. Data: 2010-01-24 09:28:09
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "XYZ"
    > Naliczyli 1,18 zł odsetek z czego pobrali 22 gr podatku.

    jest tak niskie oprocentowanie, że na ROR-ach najczesciej tracą jedynie
    klienci, bo podatku by nie mieli przy opdsetkach < 2,50.
    Bank nie zarabia bo odprowadza podatek belki do fiskusa.

    Reklamacje skladalem co miesiac w mailu wewn. Nordei i grzecznie podatek
    zwracali, obiecując poprawę, ale dalej nic nie robią.
    *** blad ***