  • 11. Data: 2008-02-06 09:31:59
    Temat: Re: Nordea Spectrum pierwsze koty za p?oty
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Wwieslaw"
    > O transakcjach KK nie powiadamia. Polecenia przelewu sygnalizuje
    > niemal natychmiast, natomiast (przynajmniej u mnie) zawiadomienie o
    > wplywie z reguly przybywa nastepnego dnia roboczego.

    chyba nie "z reguły" a z definicji
    - u mnie zawsze nastepnego dnia powiadamiaja o wplywach
    *** blad ***

    PS - po zmianie nazwy rachunku na Spektrum znikła opłata
    za prowadzenie rachunku 2,00 zł a pojawiła się za użytkowanie karty 1,50

  • 12. Data: 2008-02-06 10:38:08
    Temat: Re: Nordea Spectrum pierwsze koty za płoty
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 6 Lut, 10:31, "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> wrote:

    > PS - po zmianie nazwy rachunku na Spektrum znikła opłata
    > za prowadzenie rachunku 2,00 zł a pojawiła się za użytkowanie karty 1,50
    > zł

    A sprawdzales ile kosztuje wyplata z bankomatu zagranica? :)

  • 13. Data: 2008-02-06 12:54:39
    Temat: Re: Nordea Spectrum pierwsze koty za ploty
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "krzysztofsf"

    > A sprawdzales ile kosztuje wyplata z bankomatu zagranica? :)

    Teraz 15 zł a w 2006 było 10 zł - ale ta karta nadal jest dobra do
    bankomatów
    Nordea w Skandynawii
    *** blad ***

  • 14. Data: 2008-02-06 16:02:20
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Wed, 06 Feb 2008 02:38:08 -0800, krzysztofsf napisał(a):

    > A sprawdzales ile kosztuje wyplata z bankomatu zagranica? :)

    Jeżeli jest to bankomat Nordea to jest tak samo jak w .pl a jeżeli nie to
    wrzucamy kartę z mBanku lub Polbanku.

    Xenocide

  • 15. Data: 2008-02-06 16:03:27
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>