  • 1. Data: 2013-03-16 16:16:40
    Temat: Nordea
    Od: "Sagittarius" <z...@i...pl>

    Może ktoś z Szanownych Grupowiczów przestudiował już to:

    Informujemy, iż od dnia 01.05.2013 roku ulega zmianie Tabela Opłat i
    Prowizji dla Klientów Indywidualnych. Szczegółowy wykaz zmian znajdą Państwo
    w poniższym linku:

    http://www.nordea.pl/_items/pdf/do_pobrania/1707-rew
    ers-oddzialu-new.pdf

    Bo nie chce mi się tych kretynów czytać... gdzie tam znów chcą nas okraść,
    ktoś wie...?
    Sorki za "pójście łatwiznę", ale może już ktoś przez to przebrnął
    ...bo oczywisćie ŻADEN bank, a już na pewno nie ten, nie napisze po ludzku
    co zmienił, bo po co - marketingowo się nie opłaca...

    Pzdr.

  • 2. Data: 2013-03-16 16:37:55
    Temat: Re: Nordea
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Sagittarius" <z...@i...pl> writes:

> [...]
    > ...bo oczywisćie ŻADEN bank, a już na pewno nie ten, nie napisze po ludzku
    > co zmienił, bo po co - marketingowo się nie opłaca...

    Ale zdaje się, że pod podanym linkiem jest właśnie "wykaz zmian"? Czy
    się mylę?
    KJ

    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k
    rztusza-kto-nastepny/

  • 3. Data: 2013-03-16 18:56:44
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    > Ale zdaje się, że pod podanym linkiem jest właśnie "wykaz zmian"? Czy
    > się mylę?
    > KJ

    Nie mylisz się . Po prostu przeczytanie dwóch stron staje się wyzwaniem.

    pozd
    as

  • 4. Data: 2013-03-16 21:40:22
    Od: "Sagittarius" <z...@i...pl>

    Użytkownik "Adam S." <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nie mylisz się . Po prostu przeczytanie dwóch stron staje się wyzwaniem.

    W części trzeciej w punkcie trzecim: Inne opłaty dodaje się nowy punkt nr 5.
    i nr 6. oraz zmienia się brz-mienie punktu nr 4., oraz zmienia się brzmieniu
    punktu nr 3. w ten sposób, że usuwa się jego dotychczasową
    treść zastępując ją treścią dotychczasowego punktu nr 5. zgodnie z
    zaznaczonymi zmianami w poniższej
    Tabeli:

    Tak, to jest wyzwanie...
    Niestety mam tam kredyt hip i tylko dlatego pytam...

    Pzdr.

  • 5. Data: 2013-03-17 08:05:08
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > Tabeli:
    >
    > Tak, to jest wyzwanie...
    > Niestety mam tam kredyt hip i tylko dlatego pytam...

    Ok wybrałeś punkt który i dla mnie jest w jednym miejscu niezrozumiały ale
    masz Visę Classic?
    pozd
    as