  • Data: 2005-01-09 23:41:03
    Temat: Re: No wiec co mi BePeHahahaha zaproponowalo
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak) szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 09 Jan 2005 21:21:37 +0100, Marcin Nowakowski
    <m...@w...net.pl> wrote:

    >A kogo "skasowali"?

    jest taka pozycja w cenniku - i na tej podstawie mam prawo twierdzic,
    ze oplaty sa pobierane. owszem - przez ostatnich pare miesiecy, do
    konca roku, obowiazywala promocja, wiec nie kasowali. czy twierdzisz,
    ze rowniez przed poczatkiem promocji nigdy nikogo nie skasowali, i nie
    beda nadal?
    jesli tak to w takim razie po kiego czorta taka pozycja w cenniku???
    proponuje dopisac disclaimer - pobierzemy jak bedziemy mieli ochote :)

    G.