    From: "pix" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: No to założyli mi konto w Berliner Volksbank
    Date: Tue, 4 Feb 2003 14:37:41 +0100

    > (..) nie są niestety korespondentem Multi, więc Swifty pójdą
    > przez DB albo Comerz (..)

    Sprawdzałeś to dokładnie ?
    Ja dostałem kiedyś w CUFie całą listę zagranicznych banków
    pt. "Wymienione klucze swiftowe i teleksowe od A do F" - w sumie
    jest tam 426 pozycji.
    Co prawda tego banku faktycznie tam nie widzę, ale mam wrażenie,
    że spis jest niekompletny, bo tak jakoś dziwnie urwany i bez
    większego związku z tytułowym "od A do F", więc można się
    dopytać.
    Sprawy jeszcze dokładnie nie badałem więc nie jestem też pewien
    czy "wymiana kluczy swiftowych" jest równoznaczna z umową
    korespondencyjną (chyba zbyt piękne), ale może coś jest na rzeczy.

    BTW - co do oprocentowania, to ja nie miałbym nic przeciwko temu
    aby wynosiło równo 0.00% ;-)
    Jeśli ktoś spotkał taką ofertę (przy zachowaniu pozostałych warunków
    jak - dla nierezydentów, dostęp przez net itd) to proszę o info.

    pozd.Pix