  • Data: 2013-03-25 23:37:25
    Temat: Re: No i wyruchali Cypr
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

    "witek" <w...@g...pl.invalid> wrote in message
    news:kiojsl$3kp$2@dont-email.me...
    > Lokaty 100+ tys euro zostaly "oprocentowane" na 25% - 40%
    > Kto nastepny?
    > Grecja, Hiszpania, Portugalia, Włochy czy Polska.

    jak ktos stwierdzil w artykule ktory czytalem zlecenie zablokowania kont
    bylo w sumie bezprawne i przez tydzien nie udalo sie go zalegalizowac

    (nie zebym sie upieral przy tej wersji jako ze nie rozumiem po
    ichniemu wiec nie jestem w stanie zweryfikowac na jakiej podstawie
    'rzad' zlecil blokade wszystkich rachunkow)

    ciekawe 'co by bylo gdyby' rosja pociagnela ten temat :P