eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRe: Nigeryjska zabawa › Re: Nigeryjska zabawa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!goblin1!goblin.stu.neva.r
    u!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrad
    a.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Marek <f...@f...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nigeryjska zabawa
    Date: Fri, 31 Jul 2015 22:56:56 +0200
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    In-Reply-To: <7...@g...com>
    References: <a...@g...com>
    <55bb0b13$0$27506$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@g...com>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <7...@g...com>
    Message-ID: <a...@n...neostrada.pl>
    User-Agent: Groundhog 2.06 Newsreader for Android.
    Lines: 40
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.22.51.164
    X-Trace: 1438376216 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2205 83.22.51.164:40301
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:614914
    [ ukryj nagłówki ]

    On Fri, 31 Jul 2015 06:13:43 -0700 (PDT), Kris <k...@g...com>
    wrote:
    > "Witaj przyjacielu,




    > Dzięki dla poczty, i jestem bardzo zadowolony, aby usłyszeć
    od
    > ciebie o zapłatę zrobiłem na szczegóły konta. Mam nadzieję, ż
    > e masz
    > potwierdzenie z banku. Chcę, żebyś wiedział, że mam dokonać p
    > łatności
    > i płatność została potwierdzona, a płatność została pomyś
    > lnie
    > zatwierdzona, a raz zapłata potwierdza, można zobaczyć w mailu
    > potwierdzającym, że mój bank nie może zwrotu płatności do mnie
    > po to
    > potwierdzone. Więc chcę, żebyś wiedział, że będzie musiał d
    > okonać
    > transport rzecz i przesłania dowodu wysyłki do mojego banku w celu
    > weryfikacji, tak że mogą one w stanie szybko aktywować swoje konto.
    > Obiecuję wam, że nigdy nie będziesz żałować do czynienia ze mn
    > ą, a
    > Twoje konto zostanie aktywowane w ciągu 24/48 pewnością godz po
    > otrzymaniu przesyłki może być potwierdzona przez mojego banku, chcę
    > Ci
    > również prosimy o kontakt z mojego banku do dalszego weryfikacji
    > płatności. Więc zachęcam do prosimy przejść i zrobić przesy
    > łki i
    > wrócić do mojego banku z odbiorem przesyłki tak, że konto może zo
    > stać
    > szybko aktywowane.
    > Czekamy na odpowiedź wkrótce.
    > Dzięki"

    On przysłał ten polski tekst?

    --
    Marek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1