    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Fri, 31 Jul 2015 06:13:43 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Nigeryjska zabawa
    From: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 31 lipca 2015 11:46:27 UTC+2 użytkownik Marek napisał:
    > Nienie, napisz mu, że dyrektor Twojej poczty czeka na kontakt od
    > dytrektora jego banku na potwierdzenie przygotowania do wysłania
    > przelewu Najlepiej spiknij ze sobą obu dyrektorów, tak ważna
    > transakcja wymaga ustaleń na samym szczycie.

    Dyrektor Banku po raz kolejny potwierdzenie przysłał a
    kolega Paul Smith zaakceptował przesyłke gołębiem pocztowym:

    "Witaj przyjacielu,

    Dzięki dla poczty, i jestem bardzo zadowolony, aby usłyszeć od
    ciebie o zapłatę zrobiłem na szczegóły konta. Mam nadzieję, że masz
    potwierdzenie z banku. Chcę, żebyś wiedział, że mam dokonać płatności
    i płatność została potwierdzona, a płatność została pomyślnie
    zatwierdzona, a raz zapłata potwierdza, można zobaczyć w mailu
    potwierdzającym, że mój bank nie może zwrotu płatności do mnie po to
    potwierdzone. Więc chcę, żebyś wiedział, że będzie musiał dokonać
    transport rzecz i przesłania dowodu wysyłki do mojego banku w celu
    weryfikacji, tak że mogą one w stanie szybko aktywować swoje konto.
    Obiecuję wam, że nigdy nie będziesz żałować do czynienia ze mną, a
    Twoje konto zostanie aktywowane w ciągu 24/48 pewnością godz po
    otrzymaniu przesyłki może być potwierdzona przez mojego banku, chcę Ci
    również prosimy o kontakt z mojego banku do dalszego weryfikacji
    płatności. Więc zachęcam do prosimy przejść i zrobić przesyłki i
    wrócić do mojego banku z odbiorem przesyłki tak, że konto może zostać
    szybko aktywowane.

    Czekamy na odpowiedź wkrótce.

    Dzięki"