  • 1. Data: 2005-10-05 12:42:16
    Temat: INTELIGO nie dziala?/notekst/
    Od: <no_poczta@no_glupotes_od_troles.bs>

    --
    http://www.systemkierowania.cmppp.edu.pl

  • 2. Data: 2005-10-05 12:53:54
    Temat: Niestety potwierdzam /notxt/
    Od: "Michal Gabrys" <j...@s...org>

  • 3. Data: 2005-10-05 12:58:13
    Temat: Re: Niestety potwierdzam /notxt/
    Od: <no_poczta@no_glupotes_od_troles.bs>

    Bankomat PKO odwala mnie nie wypłacając pieniędzy, serwis www nie działa tj.
    nie można zalogować się., żywe zegarynki pod telefonem 0-801-307-307 plotą
    brednie i jakieś...

    Użytkownik "Michal Gabrys" <j...@s...org> napisał w wiadomości

  • 4. Data: 2005-10-05 13:31:16
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik <no_poczta@no_glupotes_od_troles.bs> napisał w wiadomości
    > Bankomat PKO odwala mnie nie wypłacaj?c pieniędzy, serwis www nie działa
    tj.
    > nie można zalogować się., żywe zegarynki pod telefonem 0-801-307-307 plot?

    A co ma 0 801 307 307 wspolnego z INTELIGO?
    Cale zycie myslalem, ze jest to numer teleserwisu PKO Inteligo...

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Przepisu, jak życie wziąć w cugle, nie znajdziesz nawet i w Google. (SDD)

  • 5. Data: 2005-10-05 15:32:05
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 5 Oct 2005 15:31:16 +0200, "SDD"
    <s...@t...wszechwiedza.pl> wrote:

    >A co ma 0 801 307 307 wspolnego z INTELIGO?
    >Cale zycie myslalem, ze jest to numer teleserwisu PKO Inteligo...
    Krótko żyjesz :)

    WAM
    --
    Sylwester 2005!