  • Data: 2005-04-29 18:21:13
    Temat: Re: Niech mnie ktos oswieci - przelew do US
    Od: "Belin" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisał w wiadomości
    news:d4su28$bbh$1@inews.gazeta.pl...

    > No wlasnie. Inteligowy to chyba wszystko lyknie. W Millenecie jest
    > rozwijalna lista i zmieniac nie mozna.

    he he - w mbanku jest rozwijana lista i wszelkie mozliwoscie do wyboru
    (myslne i bezmyslne ;-) ) - myslalem, ze osiwieje przedwczesnie jak to
    zobaczylem... ale ze sam tez nie lubie problemow to wybieram pierwsza lepsza
    ;-D.

    Taki kraj... moze byc jak co kto sobie uwaza (zwlaszcza jak pozniej urzednik
    tez po swojemu zinterpretuje przepis).

    Belin