    From: Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Niebezpieczny system informatyczny (?) BZWBK
    Date: Thu, 07 Aug 2003 22:12:07 +0200

    Dnia 07 Aug 2003 20:56:01 +0200, Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>
    napisał:

    > Chyba nie, ale nie wiem - podstawa prawna?

    Znowu nie czytasz calego watku :-)

    Klient zleca ustnie przelew. Niedysponentka wklepuje go (przelew, nie
    klienta) do tego czegos, co sie nazywa ICBS. Po wklepaniu (czyli - wedlug
    opinii bieglych w ICBS-ie _PO_ realizacji przelewu!) drukuje i podaje
    kwitek do podpisania przez klienta (czyli faktyczna dyspozycje). Klient
    odmawia podpisu, bo nie zgadza sie cokowiek - data, rodzaj przelewu i (tu
    juz moj domysl) po polgodzinnej walce slownej wychodzi z marmurka NIE
    WYDAJAC dyspozycji pisemnej. Przelew jednak sobie w tzw. miedzyczasie
    wyszedl i polazl do innego banku. Bank twierdzi, ze klient wydal taka
    dyspozycje, ale jako dowod ma niepodpisane zlecenie i ew. zeznania
    pracownikow. Klient zada zwrotu pieniedzy na konto.

    I co z tym plaszczem, ktorego nie mamy i za co nic pan nam nie zrobi? :-)

    M.