  • Data: 2005-09-08 20:40:41
    Temat: Re: Niebezpiecznie w mBanku
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Damian Kuczera" <d...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:dfosh3$mvg$1@inews.gazeta.pl...
    > mKradzież z łódzkiego banku
    > Czwartek, 8 września 2005r.
    > Z konta warszawskiego biznesmena Andrzeja K., założonego w łódzkim
    > mBanku, "wyparowało" 220 tys. zł. Złodzieja nie potrafią
    > ustalić ani policjanci, ani pracownicy banku.
    [...]

    Jakieś brednie i nic nie trzyma się kupy. Jakaś bajka dla debili,
    którzy nie umieją myśleć a pieniądze pewnie wyparowały przez
    kolejną durną lukę w systemie informatycznym...

    1/ co oznacza, że pracownica nie miała prawa przelać pieniędzy?
    Są do tego wyznaczeni pracownicy? Czy miał ktoś kiedyś sytuację,
    że został przełączony do kogoś innego, "bo ja nie mogę przelewać pieniążków" ?
    2/ciekawe jakim to sposobem zawsze trafiał facet na tą samą osobę
    przy obsłudze... a może zmowa z systemem informatycznym, który
    rozdziela rozmowy?
    3/ Jaki ten bank zapobiegliwy... Nagle wielka troska o klienta, bo
    ktoś przelał całe 200tys złotych do innego banku.... No kwota tak potworna,
    że jeszcze FBI powinno się zainteresować
    4/ jaki dobry bank... Pieniądze zostały ukradzione a oni z "własnej kieszeni"...
    Jacy oni wspanaiłomyślni... jakby chcieli uciszyć pokrzywdzonego, bo jeszcze
    dymu narobi....

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,