  • Data: 2005-09-09 15:51:13
    Temat: Re: Niebezpiecznie w mBanku
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof K. Maj napisał(a):

    > A kiedyś, tu na grupie, zwracaliśmy już uwagę na to, że przelewy z
    > lokat, SFI oraz eMAX-plusa powinny być zabezpieczone hasłami
    > jednorazowymi.

    Nie nadążam. Lokatami w mBanku się nie bawiłem. Rozumiem, że do ich
    zerwania nie jest potrzebne hasło jednorazowe?

    Odnośnie SFI - przecież każde zlecenie jest potwierdzane hasłem
    jednorazowym.

    Jeśli chodzi natomiast o eMax Plus, to najpierw musisz zdefiniować
    przelew i potwierdzić tę definicję kodem. Istotnie jest to dość
    nietypowe, gdyż najczęśćiej jest to przelew na eKonto, ergo: każdy kto
    dostanie się na konto, może przelać środki z eMaxa na eKonto bez hasła
    jednorazowego. A ciężko każdorazowo usuwać definicję.