eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki'Nie powinno się oferować kredytów To produkt spekulacyjny' › Re: 'Nie powinno się oferować kredytów To produkt spekulacyjny'
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: 'Nie powinno się oferować kredytów To produkt spekulacyjny'
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Mon, 30 May 2022 09:25:02 +0200

    On Sat, 28 May 2022 15:02:21 +0200, ąćęłńóśźż wrote:
    > Ja się tak zastanawiam, sięgając do literatury fachowej pt. "Faraon", skąd żydzi
    już wówczas (który to wiek PNE?) mieli tyle
    > pieniędzy do pożyczania innym na złodziejski procent?

    Nie wydawali na zbrojenia?
    Szybko zbierali wydane zloto od drugiej strony?
    "Od zawsze" byli bankierami?

    Bog im zeslal trochę złota, a reszta to z odsetek :-)

    Bo pare tysiacleci pozniej, u nas ... ziemi kupic nie mogli,
    chlopami panszczyznianymi nie chcieli lub nie mogli zostac,
    to musieli sie zajac jakims dochodowym interesem :-)

    A moze kwestia wyksztalcenia?

    J.

    > -----
    dłuższego czasu są elementem niezbędnym do jego
    stracił swoich pieniędzy ulokowanych w banku, tylko o