  • 11. Data: 2002-11-27 17:33:46
    Temat: Re: Nie moge sie dostac do mBanku
    Od: "ToXsT" <t...@w...pl>

    > dokładnie mam operę, IE nie posiadam. Wybrałem mBank m.in. ze względu
    > na bezproblemowe działanie w Operze i innych dobrych przeglądarkach.

    mbank mogl przewidziec ze ktos bedzie korzystal z opery ale to chyba nie
    taki duzy problem....

  • 12. Data: 2002-11-27 18:18:23
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:Xns92D3A64BFDB7Bomi@127.0.0.1, _Normanos_ wrote:

    > no właśnie pod tym adresem mam latającego faceta, który za cholere nie
    > chce sie wyłączyć...

    Nie gadaj głupot tylko kliknij na ten link wyżej co Ci podałem.

    Latającego faceta masz pod innym adresem:
    http://www.mbank.com.pl/

  • 13. Data: 2002-11-27 18:20:47
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:as329h$k4n$1@topaz.icpnet.pl, Robert wrote:

    > Nie gadaj głupot tylko kliknij na ten link wyżej co Ci podałem.

    Nie ja Ci podałem tylko Romek znaczy - sorki Romek. Ale ja podałem Ci
    tożsamy, tylko na oko bardziej się różniący, ale ten Romka też zadziała:

    https://www.mbank.com.pl/

  • 14. Data: 2002-11-28 01:46:17
    Od: KOmiX <m...@p...nospam.pl>

    Dnia 02-11-27 18:02, Użytkownik _Normanos_ napisał:

    > dokładnie mam operę, IE nie posiadam. Wybrałem mBank m.in. ze względu
    > na bezproblemowe działanie w Operze i innych dobrych przeglądarkach.

    Z tym nie jest tak najrozowiej. Mialem (i czasami mam) klopoty z
    wyslaniem jednorazowego przelewu z mBanku na konto w mBanku (Mozilla
    1.2). Na IE bez problemow. Napisalem do obslugi i dostalem odpowiedz:

    /cytat/
    Szanowny Panie,
    Informuje,ze mBank sugeruje swoim Klientom korzystanie z
    przegladarek Internet Explorer w wersji min. 5,5 oraz Netscape
    wersja 4,75.Przy korzystaniu z innych typow przegladarek
    min.Opera,lub Mozilla mBank nie gwarantuje,ze nie beda wystepowaly
    problemy z obsluga rachunku i wyswietlaniem poszczegolnych stron.

    Z powazaniem,
    B***** Marlena
    Inspektor bankowy
    Wydział Teleoperatorów mBanku
    Biuro Telefonicznej Obsługi Klienta
    /koniec cytatu/

    Jak widzisz, nie gwarantuja bezproblemowej obslugi na Operze i radza
    sie przesiasc.

    pzdr
    --
    |< O /\/\ i >< "If you want the
    mar_mac-at-poczta.nospam.pl job done right,
    GG:77631 Zamien nospam=onet hire a proffesional"

  • 15. Data: 2002-11-28 20:01:27
    Od: BAH <b...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 28 Nov 2002 02:46:17 +0100, KOmiX <m...@p...nospam.pl>
    napisał(a):

> [...]
    >Biuro Telefonicznej Obsługi Klienta
    >/koniec cytatu/
    >
    >Jak widzisz, nie gwarantuja bezproblemowej obslugi na Operze i radza

    Klienci mBanku wielokrotnie sugerowali mBankowi
    (np. na forum) że zmuszanie (a nie sugerowanie jak wyżej napisano)
    ich do korzystania z niestandardowych przeglądarek
    (tzw. "MS-standardów") jest nieuzasadnione.

    Wynika to z niechlujstwa wprowadzania zmian do serwisu.
    Nasila się to przy okazji
    rocznicy, okrągłej liczby klientów/rachunków itp.,
    gdy "muszą" na stronie umieścić jakiś "wynalazek".

    Na szczęście serwis transakcyjny działa pod Operą
    (trzeba jednak wchodzić bokiem a nie ze strony głównej).

    BAH
    PS.
    prędzej zmienię bank niż przeglądarkę.