  • 1. Data: 2002-11-27 15:05:27
    Temat: Nie moge sie dostac do mBanku
    Od: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>

    Nie moge dostac sie do mBanku, po ekranie człapie jakis idiota i cos
    tam gada (flash?), klikanie w krzyżyk [zamknij] w ogóle nie działa, nie
    widać żadnych przycisków loguj sie itp.

    Dajcie mi adres email do jakiejs obsługi mBanku, nawet nie moge się z
    nimi skontaktować (emailem).

    --
    __o Normanos Roweros Pedziwiatros
    _`\<,_ GG #1798800

  • 2. Data: 2002-11-27 15:11:51
    Temat: Re: Nie moge sie dostac do mBanku
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:Xns92D3A37452EF5omi@127.0.0.1, _Normanos_ wrote:
    > Nie moge dostac sie do mBanku, po ekranie człapie jakis idiota i cos
    > tam gada (flash?), klikanie w krzyżyk [zamknij] w ogóle nie działa,
    > nie widać żadnych przycisków loguj sie itp.

    1. Tu sie zalogujesz - zabookmarkuj sobie:

    https://www.mbank.com.pl/ib_login.asp

    2. Rozwaz odinstalowanie macromedia flash.

  • 3. Data: 2002-11-27 15:15:53
    Od: "Romek" <j...@o...pl>

    Nie mam żadnego problemu jeżeli masz na mysli logowanie do części
    transakcyjnej.Inne linki też działają . W razie czego możesz
    https://www.mbank.com.pl/ żeby się zalogować
    Pzdr

  • 4. Data: 2002-11-27 15:16:57
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:as2ng0$rge$1@news.onet.pl, Romek wrote:
    > W razie czego możesz
    > https://www.mbank.com.pl/ żeby się zalogować

    Albo https://multibank.pl , ew. potwierdzając niezgodność adresu z
    certyfikatem.

  • 5. Data: 2002-11-27 15:28:59
    Od: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>

    Romek napisał(a):

    > Nie mam żadnego problemu jeżeli masz na mysli logowanie do części
    > transakcyjnej.Inne linki też działają .

    może i działają ale po ekranie mi lata jakiś facet, którego nie da się
    wyłączyć więc nie mam jak się dostać do jakichkolwiek opcji banku!!!

    >W razie czego możesz
    > https://www.mbank.com.pl/ żeby się zalogować

    no właśnie pod tym adresem mam latającego faceta, który za cholere nie
    chce sie wyłączyć...

  • 6. Data: 2002-11-27 15:29:14
    Od: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>

    Robert napisał(a):

    > 1. Tu sie zalogujesz - zabookmarkuj sobie:
    > https://www.mbank.com.pl/ib_login.asp

    wielkie dzięki, wcześniej miałem tylko zakładkę do mbank.com.pl...

    > 2. Rozwaz odinstalowanie macromedia flash.

    ee, czemu? Do tej pory wszystko mia działało poprawnie, pewnie
    specjaliści z mBanku cos schrzanili, pewnie z java, czasami fajnie jest
    sobie poogladać ciekawe animki w flashu, np.

    http://laacz.lv/f/swf/hestekor.swf

    pozdrawiam

  • 7. Data: 2002-11-27 15:36:39
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Robert" <m...@w...pl> wrote in news:as2nbo$9li$1
    @topaz.icpnet.pl:

    /ciach.../

    > 1. Tu sie zalogujesz - zabookmarkuj sobie:
    >
    > https://www.mbank.com.pl/ib_login.asp

    Tak, "zabukmarkuj sobie tego sajta w faworitsach, a potem wylistuj konta" :-)

    MSPANC !
    Wojtek

  • 8. Data: 2002-11-27 15:47:50
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    > no właśnie pod tym adresem mam latającego faceta, który za cholere nie
    > chce sie wyłączyć...

    A ja mam "czystą" stronę do logowania bez "latawca":-)

  • 9. Data: 2002-11-27 16:57:18
    Od: "ToXsT" <t...@w...pl>

    > no właśnie pod tym adresem mam latającego faceta, który za cholere nie
    > chce sie wyłączyć...

    masz moze opere?? bo u mnie na operze dokladnie to samo a na ie juz jest
    ok.

  • 10. Data: 2002-11-27 17:02:54
    Od: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>

    ToXsT napisał(a):

    > masz moze opere?? bo u mnie na operze dokladnie to samo a na ie
    > juz jest ok.

    dokładnie mam operę, IE nie posiadam. Wybrałem mBank m.in. ze względu
    na bezproblemowe działanie w Operze i innych dobrych przeglądarkach.