  • 21. Data: 2015-01-09 17:18:33
    Temat: Re: Net kontra marmur i terakota
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Piotr Gałka" m8ou96$32n$...@s...chmurka.net

    > Można zaoszczędzić te 5-10zł a i spacer na pocztę to na zdrowie wyjdzie :).

    Ale pobyt w ,,placówce'' raczej nie wyjdzie.

    > Ja jeszcze nie zaufałem komórce w temacie bankowania. Zacząć by pewnie trzeba od
    jakiegoś antywirusa.

    Nie używam -- ani w PeCetach, ani w tablecie, ani w smartfonie. :)
    Ale przyznam, że bywają takie dni, w które nie zlecam lania.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 22. Data: 2015-01-09 18:31:25
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    napisał w wiadomości news:m8ov0t$h96$1@node1.news.atman.pl...

    > Ale pobyt w ,,placówce'' raczej nie wyjdzie.

    Nie przesądzałbym. Człowiek to istota społeczna. Potrzebuje (też dla
    zdrowia) kontaktu z innymi.
    P.G.

  • 23. Data: 2015-01-09 18:46:15
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    .

    > Całkiem sporo i robiących przelewy tradycujnie nie szukaj w bankach tylko
    > na poczcie. Raz lub dwa w miesiącu zdarza mi się być na poczcie i kolejki
    > do okienek "opłaty" są spore. Głównie emeryci. Wcale nie widać aby te
    > kolejki się zmniejszały, i to od wielu lat.

    W ślad za informacją z wątku obok (o kartach zbliżeniowych) trafiłem na:
    http://wyborcza.biz/pieniadzeekstra/1,142044,1703376
    7,Makler_z_Pekao_przegral_400_tys__zl_biznesmena__Ba
    nk.html#TRNajCzytSST

    Może lepiej nie mieć dostępu przez internet.
    Choć tu wychodzi, że jak się nie ma to się nie wie czy kto inny go nie ma.
    P.G.

  • 24. Data: 2015-01-09 23:46:45
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Piotr Gałka" m8p37v$55a$...@s...chmurka.net

    > Nie przesądzałbym. Człowiek to istota społeczna. Potrzebuje (też dla zdrowia)
    kontaktu z innymi.

    Z innymi drobnoustrojami zwanymi bakteriami i wirusami?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 25. Data: 2015-01-09 23:49:06
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "V" m8p04l$g7h$...@m...internetia.pl

    > ...to naturalny proces :)) od zawsze laski zazdroszczą facetom penisa, a faceci
    laskom, że nie mogą być w ciąży :D

    Więc jestem wynaturzony -- nigdy nie zazdrościłem laskom możliwości ciążenia.
    Uwodzenia -- i owszem, ale nie ciążenia. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 26. Data: 2015-01-10 00:02:38
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Piotr Gałka" m8p43p$5de$...@s...chmurka.net

    > Może lepiej nie mieć dostępu przez internet.

    0. Zlecano za pomocą podpisu badanego przez grafologa,
    zatem IMO za pomocą podpisu ,,papierowego''.

    Grafolog stwierdza, że podpisy biznesmena widniejące na
    zleceniach sfałszowano, a na części z nich nie ma ich wcale.

    1. PeKaO to zły bank.

    Dziesięć lat temu poznański biznesmen powierza oszczędności
    domowi maklerskiemu Banku BPH, który później zostaje
    przejęty przez Bank Pekao SA.

    Z dokumentów, które bank przekazał prokuraturze, wynika jeszcze
    jedno -- dzięki pobieranym prowizjom na transakcjach wykonywanych
    bez wiedzy i zgody klienta zarabiał bank. Ile dokładnie?
    -> Co najmniej 20 tys. zł.

    > Choć tu wychodzi, że jak się nie ma to się nie wie czy kto inny go nie ma.

    Sprawę opisywaliśmy po raz pierwszy półtora roku temu -- teraz ma ciąg dalszy.
    Okazuje się, że część pieniędzy zniknęła z konta w wyniku transakcji zawieranych
    przez internet. Klient tych transakcji się wypiera. Mówi, że nie podpisał aneksu
    umożliwiającego dostęp do konta przez internet i nigdy nie aktywował do niego
    dostępu.

    Bank przeprowadził w swoim oddziale kontrolę i aneksu do umowy rzeczywiście nie
    odnalazł. Jest za to wykaz logowań do konta biznesmena. Wynika z niego, że
    logowano się z komputerów podłączonych do... bankowej sieci. Ale bank nie
    wskazał konkretnych komputerów.

    BTW -- biegła nie lepsza niż bank:

    Śledczy uzyskali opinię biegłej od rachunkowości, która potwierdziła,
    że biznesmen stracił 400 tys. zł. Ale nie wszystkie pieniądze zostały
    przegrane w giełdowych transakcjach. Biegła twierdzi, że nie wiadomo,
    gdzie zniknęło 40 tys. zł.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 27. Data: 2015-01-10 09:46:25
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 9 Jan 2015 18:46:15 +0100, Piotr
    Gałka<p...@c...pl> wrote:
    > Może lepiej nie mieć dostępu przez internet.
    > Choć tu wychodzi, że jak się nie ma to się nie wie czy kto inny go
    nie ma.

    Z tekstu wynika, że to co zrobił biznesem praktycznie nie różni się
    od powierzenia kasy komuś niezaufanemu, który może z nią zrobić
    wszystko.
    Tak trochę odbiega od tematu.

    --
    Marek

  • 28. Data: 2015-01-10 09:50:44
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 9 Jan 2015 16:00:57 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Poczty nie neguje, ale to nie jest "tradycyjny przelew".

    Jak to nie. To jest najzwyklejszy przelew, tylko z konta poczty, w
    opisie są dane zlecającego i za co. Różni się tylko tym, kto go
    nadaje/zleca.

    --
    Marek

  • 29. Data: 2015-01-10 11:03:37
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    napisał w wiadomości news:m8pm6g$6cb$1@node1.news.atman.pl...

    > "Piotr Gałka" m8p37v$55a$...@s...chmurka.net

    > Z innymi drobnoustrojami zwanymi bakteriami i wirusami?

    Miałem na myśli ludzi, ale brak kontaktu z bakteriami i wirusami też nie
    jest za dobry :)
    P.G.

  • 30. Data: 2015-01-10 19:42:32
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Piotr Gałka" m8qtca$q75$...@s...chmurka.net

    > Miałem na myśli ludzi, ale brak kontaktu z bakteriami i wirusami też nie jest za
    dobry :)

    Przysłowia są mądrością narodu? Weźmy takie przysłowie:

    Mądrzy ludzie żyją w brudzie.

    Ja do tego dodam, że i w smrodzie. :)

    Są bakterie pożyteczne i ,,inne''. Te pierwsze warto
    pobrać w postaci czegoś takiego, jak kefir.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'