  • Data: 2017-05-26 13:09:40
    Temat: Re: Nest Bank - wydłużona historia operacji
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    news:ci25iclf076jq9n026rmlhfusrv3nsp4c8@4ax.com...
    Sun, 21 May 2017 13:58:06 +0200, w
    <592180d0$0$15202$65785112@news.neostrada.pl>, "Arek"
    <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid> napisał(-a):

    >Co to jest CA? :) Credit Agricole? To nie wiem :)

    Tak. Mieli prosty i z tego co widziałem mają prosty.
    Przynajmniej u osoby, która długo nie korzystała,
    a jej rach. już nie ma w ofercie. Co prawda przy
    jego "odhibernowaniu" były problemy (hasło chyba
    unieważnili chociaż twierdzili, że nie). W dodatku
    nie ostrzegli, że trzeba przy tej operacji komórkę
    włączyć.

    Arek