  • 1. Data: 2007-01-22 17:40:38
    Temat: Najtańsze ubezpieczenie na życie pod kredyt??
    Od: "okrasz" <o...@o...pl>

    Czy ktoś może powiedzieć który ubezpieczyciel daje najtańsze
    ubezpieczenia na życie? Przynajmniej z waszych porównań, które
    wyszły najtańsze.

    Potrzebuję pod kredyt hipoteczny, więc chodzi mi o najtańsze
    spełnienie wymogów banku. Ubezpieczyciele oczywiście nie chcą
    niczego powiedzieć przez telefon, a nie mam czasu umawiać się z
    kilkudziesięcioma agentami (bank dał długą listę akceptowanych
    ubezpieczycieli), żeby wybrać najtańszą ofertę.

    Z góry dziękuję za pomoc.
    Marcin

    P.S.
    Sprawdzałem historię grupy i w jednym temacie przewinęła się
    Compensa jako stosunkowo tani ubezpieczyciel.

  • 2. Data: 2007-01-22 21:18:12
    Temat: Re: Najtańsze ubezpieczenie na życie pod kredyt??
    Od: "Fiury" <f...@i...pl>

    Mam teraz podobna sytuacje, tzn rozgladalem sie za takim
    ubezpieczeniem, ale niezbyt intensywnie.
    Sprawdzilem oferte Inter Polska, gosc z Alianz odradzil mi wogole
    produkt jako samodzielny zakup...
    i tak dochodze do tego, ze pewnie wezme razem z kredytem bo wychodzi
    najtaniej :)
    rozpatruje mbank i multibank, przy czym ten drugi ma zdecydowanie
    gorsza oferte.

  • 3. Data: 2007-01-22 21:32:34
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-01-22 22:18, Fiury stwierdził, że:
    > rozpatruje mbank i multibank, przy czym ten drugi ma zdecydowanie
    > gorsza oferte.

    Na czym polega ta "gorszość"?

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 4. Data: 2007-01-22 21:33:58
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia 22 Jan 2007 13:18:12 -0800,
    osoba podpisana: Fiury <f...@i...pl>
    napisała:
    > Mam teraz podobna sytuacje, tzn rozgladalem sie za takim
    > ubezpieczeniem, ale niezbyt intensywnie.
    > Sprawdzilem oferte Inter Polska, gosc z Alianz odradzil mi wogole

    A to ciekawe bo ja własnie w Allianz wziąłem (też mi intensywnie chcieli
    wcisnąć coś z funduszem, ale byłem uparty.).
    Fakt, że nie szukałem jakoś intensywnie (allianz, ing, pzu, coś
    jesszcze)
    od 200 tys,. - 500 PLN

    Może trzeba sie spytać na alt.pl.bizes.ubezpieczenia ?
    KJ

    --
    Nie oddawaj Polski oszołomom.
    http://www.skubi.net/nieoddaj.html

  • 5. Data: 2007-01-22 21:46:34
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 22 Jan 2007 21:33:58 +0000 (UTC), Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>
    wklepał(-a):

> [...]
    >wcisnąć coś z funduszem, ale byłem uparty.).
    >Fakt, że nie szukałem jakoś intensywnie (allianz, ing, pzu, coś

    Tzn. 500 zł to rocznie?

  • 6. Data: 2007-01-22 21:49:45
    Od: "Fiury" <f...@i...pl>

    Na tym, ze w mBanku placisz 1,5% za pierwsze dwa lata, a później
    0,02% od aktualnego zadluzenia miesiecznie, a w Multi oni placa za
    pierwsze 6 m-cy a pozniej 0,0417% miesiecznie.

  • 7. Data: 2007-01-22 21:51:00
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 22 Jan 2007 22:46:34 +0100,
    osoba podpisana: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>
    napisała:
    [...]
    > Tzn. 500 zł to rocznie?

    Tak.
    KJ

    --
    Nie oddawaj Polski oszołomom.
    http://www.skubi.net/nieoddaj.html
    Jak ktoś ma pecha, to złamie ząb podczas seksu oralnego (S.Sokół)

  • 8. Data: 2007-01-22 21:52:28
    Temat: Re: Najtańszeżycie pod kredyt??
    Od: "Fiury" <f...@i...pl>

    Hmm, no czekam na oferte od goscia :)
    dokladnie chce wcisnac ubezp. z funduszem inwestycyjnym :)
    i tez jestem ciekawe co to jest to 500 pln
    ja bym ubezpieczeal siebie na 175 i moja narzeczona na 175, wiec moze
    wyjsc jeszcze lepiej :)

  • 9. Data: 2007-01-22 21:58:50
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia 22 Jan 2007 13:52:28 -0800,
    osoba podpisana: Fiury <f...@i...pl>
    napisała:
    > Hmm, no czekam na oferte od goscia :)
    > dokladnie chce wcisnac ubezp. z funduszem inwestycyjnym :)

    Ale po co chcesz wziąć ubezpieczenie z funduszem ?

    > i tez jestem ciekawe co to jest to 500 pln
    Opłata roczna.

    KJ
    PS. Przeczytaj prosze http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html i zacznij
    się stosować (głównie o topposting chodzi)

    --
    Nie oddawaj Polski oszołomom.
    http://www.skubi.net/nieoddaj.html
    Linux jest w stanie przeżyc wyjęcie procesora - resztę doliczy w pamięci.

  • 10. Data: 2007-01-22 22:05:25
    Od: "Fiury" <f...@i...pl>

    Kamil Jońca napisał(a):
    > Dnia 22 Jan 2007 13:52:28 -0800,
    > osoba podpisana: Fiury <f...@i...pl>
    >
    > Ale po co chcesz wziąć ubezpieczenie z funduszem ?

    moja narzeczona z nim rozmawiala i mial jej to przeslac, ja prosilem ja
    aby go poprosila o oferte na samo ubezpieczenie z malejaca kwota
    ubezpieczenia i na to czekam :)

    > Opłata roczna.

    Tak juz doczytalem. Z tego powodu tym bardziej jestem ciekaw jak to
    bedzie u mnie wygladalo :)
    Mnie zadowoli jak koszt takiego ubezpieczenia na 30 lat wyniesie ok 20
    tys pln (to jest koszt ubezpieczenia dla mojego kredytu w mbanku)