  • 1. Data: 2005-10-25 08:41:06
    Temat: Najtańsze konto dla firm
    Od: Malkontent <m...@U...pl>

    Który bank oferuje najtańsze konto dla firm?

    --

    Pozdrawiam _/_/_/_/_/_/
    Malkontent _/_/_/_/_/_/_/_/_/

  • 2. Data: 2005-10-25 08:56:09
    Temat: Re: Najtańsze konto dla firm
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Malkontent wrote:

    > Który bank oferuje najtańsze konto dla firm?

    To zależy jaka forma prawna firmy
    Dla małych (DG OF, sc) mBank
    Jedyne opłaty dotyczą przelewów niepodatkowych i nieZUS (1 zł) i kart
    (ale kart mieć nie musisz zwłaszcza jak masz rachunek prywatny w mBanku)

  • 3. Data: 2005-10-25 09:39:01
    Od: dwr <""dwr-usun-to\"@TEGO NIE MAgazeta.pl">

    Malkontent napisał(a):
    > Który bank oferuje najtańsze konto dla firm?

    Moze byc ew. Volkswagen Bank
    Plus Konto Biznes za 0 zl ale za token rocznie 36.
    Niemniek wszystkie przelewy 0 zl.

    pozdrawiam

    dwr

  • 4. Data: 2005-10-25 10:53:40
    Od: "fantomas" <f...@i...pl>

    Użytkownik "dwr" napisał
    > ale za token rocznie 36.

    teraz mają promocję, pierwszy rok używania tokena za złotówkę (zamówionego
    do 31.12.2005)
    zresztą działa bez tokena, ale wtedy tylko obsługa telefoniczna zostaje.
    konto nie jest tanie, jest darmowe ;). przelewy (wszystkie) za free.

    Pozdrawiam,
    Fantomas

  • 5. Data: 2005-10-25 11:27:25
    Od: "K.K." <e...@d...wytnij.pl>

    Użytkownik "fantomas" <f...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "dwr" napisał
    >
    > teraz mają promocję, pierwszy rok używania tokena za złotówkę (zamówionego
    > do 31.12.2005)

    Nie ma takiej promocji dla rachunków bieżących, czyli firmowych.
    Promocja dotyczy jedynie rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych.

  • 6. Data: 2005-10-25 11:57:45
    Od: "fantomas" <f...@i...pl>

    Użytkownik "K.K." napisał:
    > Nie ma takiej promocji dla rachunków bieżących, czyli firmowych.
    > Promocja dotyczy jedynie rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych.

    sprawdź tutaj: http://www.vwbankdirect.pl/obrazy/CC_TPiO_Biznesowi_
    new.pdf
    Pozdrawiam,
    Fantoomas

  • 7. Data: 2005-10-25 11:59:56
    Od: LM <p...@n...sig>

    Pisze do nas K.K. pamiętnej daty 2005-10-25 13:27:

    >Nie ma takiej promocji dla rachunków bieżących, czyli firmowych.
    >Promocja dotyczy jedynie rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych.

    Jesteś pewien? Na stronie piszą, że:

    --
    Nieustannie pozdrawiam
    Leszek Maszczyk

  • 8. Data: 2005-10-25 14:36:13
    Od: "K.K." <e...@d...wytnij.pl>

    > sprawdź tutaj: http://www.vwbankdirect.pl/obrazy/CC_TPiO_Biznesowi_
    new.pdf

    Sugerowałem się http://www.vwbankdirect.pl/1347.html gdzie nie uwzględnili
    promocji, gdy tymczasem uwzględnili ją w cenniku rach. oszczędnościowych
    http://www.vwbankdirect.pl/1298.html Oczywiście i tu już nieaktualne, bo
    przedłużyli promocję z końcem września. Tylko zapoznanie się z wszystkimi
    informacjami podawanymi na ich stronach pozwala zorientować się które z nich
    są już nieaktualne. Ten typ tak ma?

    Pozdr.
    K.K.

  • 9. Data: 2005-10-26 09:58:55
    Temat: Re: Najtansze konto dla firm
    Od: Catbert <c...@w...pl>

    On 10/25/2005 10:41 AM, Malkontent wrote:
    > Który bank oferuje najtańsze konto dla firm?

    To zależy od formy prawnej - dla osób prawnych (dla innych też
    oczywiście) DB PBC ma względnie tanie (poniżej 35 zł) z dostępem via www
    - Powernet z autoryzacją kartą z chipem (można kupić od producenta
    czytnik do notebooka - ale to już nie jest najtańsza zabawa, w pakiecie
    dają czytnik USB za 200 zł) - przelewy po 1 zł, możliwość importu i
    eskportu danych w różnych formatach - generalnie niezła rzecz za
    rozsądne pieniądze.

    Pzdr: Witek

  • 10. Data: 2005-10-26 10:01:35
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <c...@w...pl> napisal(a):

> [...]
    > dają czytnik USB za 200 zł) - przelewy po 1 zł, możliwość importu i
    > eskportu danych w różnych formatach - generalnie niezła rzecz za

    No abonament niezły rzeczywiście - serio tylko tyle to kosztuje?
    --
    Samotnik

    "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem że na świecie jest
    tylu idiotów." -- Stanisław Lem