  • 11. Data: 2014-03-25 21:32:44
    Temat: Re: Najniższe możliwe transakcje kartą
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    em pisze:
    > Zastanawiam się, jakie macie pomysły na najniższe kwotowo możliwe do wykonania
    transakcje kartą w Internecie. Najlepiej jeszcze, aby były one w miarę przydatne i do
    wykorzystania.

    > Zasilenie telefonu - od 5 PLN.
    > Prowizje Allegro - od 1,01 PLN.
    > ???

    Swego czasu podobno nadawała się stacja Neste, gdzie teoretycznie można
    było sobie nakapać 0,01 PLN (choć wymagało sporej ekwilibrystyki przy
    pompie...)

    --
    MiCHA

  • 12. Data: 2014-03-25 22:09:17
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    >
    > Swego czasu podobno nadawała się stacja Neste, gdzie teoretycznie można
    > było sobie nakapać 0,01 PLN (choć wymagało sporej ekwilibrystyki przy

    przecież zgodnie z jakimiś tam przepisami nie można nalać mniej niż 2dm3
    = 2 litry, a jak wygląda praktyka?

    nigdy nie tankowałem za mniej niż 10 zł...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 13. Data: 2014-03-25 22:15:15
    Od: "MarekZ" <b...@...pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Kwiatkowski" napisał w wiadomości grup

    > Swego czasu podobno nadawała się stacja Neste, gdzie teoretycznie można
    > było sobie nakapać 0,01 PLN (choć wymagało sporej ekwilibrystyki przy
    > pompie...)

    To trochę legenda miejska. Praktykowałem to na różnych rodzajach
    dystrybutorów Neste. Z zera licznik przeskakiwał od razu na 0,03 zł.

    No chyba, że jakiś błąd się dało wygenerować, że wyskakiwało 0,01 zł.

  • 14. Data: 2014-03-25 22:38:26
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > To trochę legenda miejska. Praktykowałem to na różnych rodzajach
    > dystrybutorów Neste. Z zera licznik przeskakiwał od razu na 0,03 zł.
    >
    > No chyba, że jakiś błąd się dało wygenerować, że wyskakiwało 0,01 zł.

    ale 0,03 to i tak mistrzostwo świata, mam blisko więc spróbuję ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 15. Data: 2014-03-25 23:34:16
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Przemyslaw Kwiatkowski" lgsp4p$7p9$...@s...chmurka.net

    > Swego czasu podobno nadawała się stacja Neste, gdzie teoretycznie można
    > było sobie nakapać 0,01 PLN (choć wymagało sporej ekwilibrystyki przy pompie...)

    Fakt -- zwłaszcza w Internecie. ;)
    [nie każdy ma odblokowane porty paliwowe]

    "em" 5...@g...co

    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 16. Data: 2014-03-26 08:12:33
    Od: em <e...@g...com>

    Z tankowaniem za grosze niezły pomysł.
    Niestety, Neste, po przejęciu przez Shella, przerabiane są na "zwykłe" stacje.

  • 17. Data: 2014-03-26 08:17:12
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2014-03-26 08:12, em pisze:
    > Z tankowaniem za grosze niezły pomysł.
    > Niestety, Neste, po przejęciu przez Shella, przerabiane są na "zwykłe" stacje.

    to wiadomo, ale nie wszystkie zostaly przejęte, nie wszędzie są warunki,
    aby zwykłą stację otworzyć, niestety cenowo to już nie to co kiedyś

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 18. Data: 2014-03-26 10:58:02
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2014-03-25 22:09, RobertS pisze:

    > przecież zgodnie z jakimiś tam przepisami nie można nalać mniej niż 2dm3
    > = 2 litry, a jak wygląda praktyka?
    >
    > nigdy nie tankowałem za mniej niż 10 zł...

    Nie tyle nie można, ile atestowaną dokładność odmierzania osiąga dla
    objętości > 2litry.

    --
    Petye

  • 19. Data: 2014-03-26 16:20:23
    Od: knrdz <x...@t...cy>

    em pisze:
> [...]
    transakcje kartą w Internecie. Najlepiej jeszcze, aby były one w miarę przydatne i do

    https://www.humblebundle.com/
    i/lub https://www.humblebundle.com/weekly

    Prawie zawsze "coś" jest, można płacić o $0.01.

  • 20. Data: 2014-03-27 23:10:40
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 23.03.2014 09:54, em pisze:
> [...]
    transakcje kartą w Internecie. Najlepiej jeszcze, aby były one w miarę przydatne i do

    Dotacje np. na libre office. Jest dużo różnych walut i można coś
    egzotycznego wymyślić co wyjdzie grubo poniżej 1 zł.

    https://donate.libreoffice.org/

    Xenocide