  • Data: 2008-11-17 10:19:54
    Temat: Re: Najlepsza KK dla studenta bez dochodów
    Od: Olgierd <n...@r...org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 17 Nov 2008 11:09:44 +0100, Wojciech Bancer napisał(a):

    > A jakbyś się spotkał, to co zrobisz? Dokładasz, rezygnujesz z zakupów,
    > czy płacisz gotówką?

    To zależy. Jeśli mam gotówkę to płacę gotówką. Jeśli bardzo potrzebuję
    towaru, a gotówki nie mam to pewnie dokładam. Jeśli średnio potrzebuję to
    pewnie idę dalej.

    Zresztą pytanie: czy na pewno kupię coś 'niepotrzebnego'. Jakby co wezmę
    pastę do zębów albo mydło, zawsze się przyda.

    Ale to wszystko teoria. Bo się jeszcze nie spotkałem z taką sytuacją.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl