    From: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nadchodzi podwyżka cen i inflacja. Chyba.
    Date: Thu, 26 Mar 2020 19:10:51 +0100

    J.F. napisał(a) w wiadomości: <5e7b055b$0$507$65785112@news.neostrada.pl>...
    >Użytkownik "Arek" napisał w wiadomości grup
    da.pl...
    >[...]
    >
    >Ale jakich obligacji ? Skarbowych, czy wlasnych przedsiebiorstw ?

    Skarbowych. Ale w ramach niestandardowych działań... Zdaje się, że
    np. Bank Japonii i SNB od dawna skupuja firmowe.

    >A oni chca jesc juz teraz :-)

    Z drugiej ręki: oficer Armii Radzieciej (stacjonowali
    w Legnicy) w latach 80-tych zaznajomił się z nomen omen
    fryzjerem Polakiem (pracował w jednostce). Przy okazji
    uruchomiono handel wymienny. A że wyższy rangą i już
    odprężenie było odwiedzał rodzinę fryzjera. Nie mógł
    się nadziwić - jak to u was jest, w sklepach prawie nic
    a w lodówkach wsio i mnogo...

    >I nie uslyszysz - takie dlugie wlosy, pan juz z ze dwa miesiace nie
    >byl u fryzjera, to bedzie dwa razy drozej

    Niewykluczone.

    >Masz racje - czyli moze nawet zarobi :-)

    Ale się miesiąc i kwartał kończy. Gdy nie przedłużą okresowych...
    Zawsze to zmniejszało deficyt. Koszty stałe jednak są.

    >Dlaczego ? Dobry argument i prawdziwy.

    Tak jak zapewnienie, że będzie coraz cieplej.

    Gorzej - będą przyspieszać likwidację gotówki.

    >[...]
    >
    >Zarobia sprzedawcy komputerow.

    Na mojej rodzinie już zarobili :( Byle producentom się łańcuch
    dostaw nie przerwał.

    Ale wciąż są "wykluczeni cyfrowo". Nie zostawiałbym ich na
    pożarcie cywilizacji. Np. dostają SMS-y z RCB z alertem żeby
    wejść na ...gov.pl. A tu "Program nie może nawiązać bezpiecznego
    połączenia..." bo coś tam. Przynajmniej telefonicznie można
    wesprzeć. Dla nich bankowość telefoniczna (nie mylić z "mobilną")
    to czasem rozwiązanie.

    Arek