  • 51. Data: 2011-11-14 19:27:55
    Temat: Re: Na jakie reformy zdecyduje się koalicja PO - PSL ?
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Mon, 14 Nov 2011 19:48:07 +0100, skippy napisał(a):

> [...]

    > PS
    >
    > partie są finansowane z budżetu, czyli z podatków, i to konserwuje układ
    > pieniądze z rozdizlenika działaja konserwacyjnie oraz ida na reklamę
    > a są finansowane tylko partie u władzy
    > ja nie narzekam, tylko opisuję, nie chcę tych pieniędzy bo dbam o co innego
    > i inaczej
    >
    > ale to jeden z elementów choroby; podobnie jak finansowanie struktur
    > kościoła z budżetu
    >
    > jest pare taklich chorób - przyssawek do pieniędzy ludzi płacących podatki
    > ze swej własnej pracy, a co gorsza ta plaga rośnie a nie maleje

    W odpowiedzi miałem zamiar początkowo cie opierd... ale mi przeszło ;)
    Wiem że zrezygnowałeś. Ja zresztą też. Więc nie nie ma powodu żebym Ciebie
    przekonywał do rzeczy, w które sam też już nie wierzę.
    W zasadzie to mam ochotę usiąść na ławce w parku, otworzyć puszkę piwa i
    tak jak Ty - zajarać jointa... potem niech mnie zamykają do pierdla jako
    niebezpiecznego złoczyńcę.

  • 52. Data: 2011-11-14 19:34:26
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Mon, 14 Nov 2011 20:12:06 +0100, totus napisał(a):

> [...]
    > Zazdroszczę wyborcom PSL. Ich przedstawicielom zawsze udaje się doprowadzić
    > do nad-przedstawicielstwa. Głęboko w nosie mam to co myśli Palikot.
    > Interesuje mnie jego skuteczność we wprowadzaniu w życie programu, na który
    > głosowałem. Będę go oceniał nie za to co myśli on osobiście tylko co mu się
    > uda wdrożyć z programu, przy możliwościach jakie ma. Czy potrafi skoczyć
    > wyżej nerek. Poseł nie ma mnie uczyć co ja mam myśleć tylko ma robić tak jak
    > ja myślę. Nie wybieram go po to by mnie wychowywał tylko po to by załatwiał

    Nareszcie. Przynajmnie raz. Jak mawia mój syn: luzik ;)

  • 53. Data: 2011-11-14 20:02:26
    Od: "skippy" <s...@o...eu>

> [...]
    > W zasadzie to mam ochotę usiąść na ławce w parku, otworzyć puszkę piwa i
    > tak jak Ty - zajarać jointa... potem niech mnie zamykają do pierdla jako

    ;)))
    ostatni raz jarałem trawe w 1984
    chyba cos w tych okolicach odpalało tez premieru Tusku, sam opowiadał

    z chęcia bym odpalił sprifa z colą, ale to czyn kryminalny czego staram sie
    świadomie unikać dla dobra własnego i swojego dziecka

    http://www.youtube.com/watch?v=a1mFlZWiDWM

  • 54. Data: 2011-11-14 20:43:32
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "skippy" <s...@o...eu> napisał w wiadomości
    ..
    > z chęcia bym odpalił sprifa z colą, ale to czyn kryminalny czego staram
    > sie

    Co to znaczy "odpalił sprifa z colą" ? Nie wiem czy chcę to to zrobić czy
    rzygam na samą myśl o zrobieniu tego...

    --
    marfi

    PS: W jakim więźniu siedziałeś? Może mieliśmy okazję siedzieć w sąsiednich
    celach?
    Ostanio siedziałem w celi nr. 30 w Bogacs.

  • 55. Data: 2011-11-14 20:57:35
    Od: "skippy" <s...@o...eu>

    Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > celach?
    > Ostanio siedziałem w celi nr. 30 w Bogacs.

    w sing-sing:)))

  • 56. Data: 2011-11-14 21:01:14
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości

    > w sing-sing:)))

    Brnld5.

    A pierwsze pytanie?

    --
    marfi

  • 57. Data: 2011-11-14 21:11:54
    Od: "skippy" <s...@o...eu>

    > Użytkownik "skippy" <s...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Brnld5.
    >
    > A pierwsze pytanie?
    >
    > --
    > marfi

    nie siedziałem
    "sprif z colą" tp cytat z załączonej piosenki T.Love

  • 58. Data: 2011-11-14 21:12:55
    Od: "skippy" <s...@o...eu>

    > Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości

    > nie siedziałem
    > "sprif z colą" tp cytat z załączonej piosenki T.Love

    chodzi o zwykłego jointa + coca cola na popitke, tak to rozumiem
    jest inaczej?

  • 59. Data: 2011-11-14 22:46:15
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Otwarły mi się oczy, gdy przebywałem parę dni przez Lubelskim. Nie tyle
    > nędza przerażała bo z tą można sobie jakoś poradzić, ale ta beznadzieja.
    > Ci
    > ludzie sprzedawali za bezcen ziemię, żeby się utrzymać przy życiu.

    Ja tego nie rozumiem. Miec 20 hektarów pola i sprzedawać po to aby "utrzymac
    się przy życiu". Wybacz ale brzmi to trochę groteskowo....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 60. Data: 2011-11-15 07:49:04
    Od: Mroziu <m...@h...pl>

    On 2011-11-13 15:50, XXL wrote:

    > Ale co nam zaproponuje rząd PO - PSL w drugiej kadencji ?
    > Na jakie reformy i cięcia się zdecyduje i na ile premierowi Tuskowi starczy
    > odwagi i determinacji, żeby udowodnić że chce zmieniać Polskę a nie tylko
    > sprawować urząd ?

    4099,_Rz__o_piatkowym_expose__premier_zapowie_ciecie
    _ulg.html

    Jakie reformy? Podatki na maksa ;)

    Mroziu