  • Data: 2011-06-08 07:13:54
    Temat: Re: Na TVP2 o Getin Noble Bank teraz
    Od: z <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maruda pisze:

    > Pod to podpada akwizycja ubezpieczeń. Niech ktoś udowodni, że nie.

    Też się trochę zdziwiłem że jest to aż tak "szeroko" napisane, ale TAK JEST

    PS. Może ubezpieczenia to trochę szczególny przypadek ;-) ale już takie
    konkursy smsowe o których ostatnio było głośno pasują jak ulał :-)
    Trzeba by wprowadzić takie "RSO-konkursowe" - ile można stracić przez
    miesiąc jak się przystąpi do gry. Dlaczego tylko przy kredytach? :-)