  • Data: 2002-11-18 14:30:34
    Temat: Re: [NTG] Re: Komornik sciga matke za grzechy syna!
    Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 18 Nov 2002 15:19:06 +0100, "Tomasz Stański"
    <(freespam)tstanski@testsa.com> wrote:

    >Poza tym, skoro Państwo (przez osobę policjanta) perfidnie poluje na mój
    >błąd, to ja osobiście nie poczuwam się do "obowiązku". A że polują naprawdę
    >perfidnie, to chyba nie trzeba nikogo przekonywać.

    Zgadzam sie calkowicie.

    Poniewaz sam jestem w takiej sytuacji proponuje zaprzyjaznic sie z
    komornikiem, co bylo mozliwe w moim przypadku.

    Mandatow dalej nie place na poczcie, tylko komornikowi, ktory jak cos
    dostanie to odrazu do mnie dzwoni:
    " Panie Marku, jest do pana mandacik za 100 złotych, przywiezie Pan,
    czy jaj mam wpasc?". Pelna kultura.

    Pozdrowienia
    mareczek