  • 1. Data: 2009-04-02 15:07:41
    Temat: NTG.... Do woja lebry, bronić ojczyzny (albo zakuwać) ...
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    Sorry że to nie ta grupa, ale naprawdę nie mogem nie skomentować poniższego
    absurdu.

    Wraca pobór do wojska
    http://tiny.pl/bz3k

    "[...] Odkąd rząd poinformował o zniesieniu obowiązkowej służby wojskowej,
    dramatycznie spadła liczba chętnych na studia wyższe. Dlatego też podjęto
    decyzję, że pobór powraca dla dobra polskiego społeczeństwa. [...]

    Post ów dedykuje wszystkim "liberałom" z PO .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2009-04-02 15:12:02
    Temat: Re: NTG.... Do woja lebry, bronić ojczyzny (albo zakuwać) ...
    Od: iktorn <n...@e...com>

    Endriu pisze:
    > Post ów dedykuje wszystkim "liberałom" z PO .....

    (...) dodane 2009-04-01 (06:55)

    mówi ci coś ta data?

  • 3. Data: 2009-04-02 15:12:41
    Od: Robert <r...@r...pl>

    Endriu pisze:
> [...]
    > decyzję, że pobór powraca dla dobra polskiego społeczeństwa. [...]
    >
    > Post ów dedykuje wszystkim "liberałom" z PO .....

    Ale ten tego, to nie 1.04 ?

    RM.

  • 4. Data: 2009-04-02 15:16:20
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał w wiadomości
    > Sorry że to nie ta grupa, ale naprawdę nie mogem nie skomentować
    > poniższego absurdu.

    Ty pewnie ani studiów ani wojska nie zaliczyłeś :)

    --
    marfi

  • 5. Data: 2009-04-02 15:43:28
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    Użytkownik "Robert" <r...@r...pl> napisał w wiadomości

    > Ale ten tego, to nie 1.04 ?

    Jesteś pewien że to prima aprilis ?. Nie wiem jak wy, bo ja napradę nie.....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 6. Data: 2009-04-02 15:46:38
    Od: Wojtek <u...@o...pl>

    Dnia 02-04-2009 o 17:07:41 Endriu <nmp3 <"interia.pl>"> napisał(a):

    > Sorry ?e to nie ta grupa, ale naprawde nie mogem nie skomentowaae
    > poni?szego
    > absurdu.
    >
    > Wraca pobór do wojska
    > http://tiny.pl/bz3k
    >
    > "[...] Odk?d rz?d poinformowa? o zniesieniu obowi?zkowej s?u?by
    > wojskowej,
    > dramatycznie spad?a liczba chetnych na studia wy?sze. Dlatego te? podjeto
    > decyzje, ?e pobór powraca dla dobra polskiego spo?eczenstwa. [...]
    >
    > Post ów dedykuje wszystkim "libera?om" z PO .....

    Tak sie właśnie zastanawiałem jacy ludzie dają się nabrać na te durne
    prima-aprilisowe newsy na portalach...

  • 7. Data: 2009-04-02 15:47:11
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Ty pewnie ani studiów ani wojska nie zaliczyłeś :)

    Zaliczyłem jedno i drugie.
    W odwrotnej kolejności niż podałeś....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 8. Data: 2009-04-02 15:53:52
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Tak sie właśnie zastanawiałem jacy ludzie dają się nabrać na te durne
    > prima-aprilisowe newsy na portalach...

    Fakt to może byc jednak żart:

    Recydywa saska

    " [...] Właśnie minister obrony Bogdan Klich, ongiś szef Instytutu Studiów
    Strategicznych, finansowanego z jurgieltu niemieckiego rządu za
    pośrednictwem Fundacji Adenauera, ogłosił plan reformy armii polegającym na
    jej zwiększeniu poprzez zmniejszenie. Polska ma mieć sto tysięcy wojska oraz
    10 a potem 20 tysięcy rezerwy. To znaczy - taki ma być etat, a jak będzie
    naprawdę - to się zobaczy. Warto w związku z tym przypomnieć, że w połowie
    lat 80-tych, kiedy to byliśmy jeszcze nierozerwalnym ogniwem Układu
    Warszawskiego, Polska miała 450 tysięcy wojska. W połowie lat 90-tych,
    kiedyśmy już nierozerwalnym ogniwem Układu Warszawskiego być przestali,
    Polska miała jeszcze 230 tysięcy wojska, ale już minister obrony Janusz
    Onyszkiewicz uważał, że to za dużo i zapowiadał zmniejszenie armii do 150
    tys. Wiadomo, że im mniejsza armia, tym państwo silniejsze, no a poza tym w
    międzyczasie staliśmy się nierozerwalnym ogniwem Sojuszu
    Północnoatlantyckiego, którego trzonem w Europie pozostaje Bundeswehra.
    [...]".

    Idea jest taka żeby kraj rozbrajać (również poprzez zmniejszanie ilości
    żołnierzy) i oddać pod kuratelę Bundeswehry ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 9. Data: 2009-04-02 16:02:43
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    > Fakt to może byc jednak żart:

    to na drugi raz zapytaj kogos madrzejszego zamiast zasmiecac ciagle cytatami
    jednego imbecyla albo zartami prima aprillisowymi, na które nabieraja sie
    wyjatkowi idioci, co powinno Ci dac do myslenia.

    pzdr,
    dkzzzzzzzz.

  • 10. Data: 2009-04-02 16:15:51
    Od: Robert <r...@r...pl>

    Endriu pisze:
> [...]
    > decyzję, że pobór powraca dla dobra polskiego społeczeństwa. [...]
    >
    > Post ów dedykuje wszystkim "liberałom" z PO .....

    Ja uważam, że cały ten zwyczaj jak i wiele innych jest beznadziejny.
    Z żartu w domowym zaciszu rozrosła się plaga głupich dostępnych na dużą
    skalę beznadziejnych newsów.

    Można nie czytać tego gówna 1.04, ale jak się dzisiaj (2.04) czyta o
    nowych cennikach chociażby telefonii komórkowej,
    które w brzmieniu nie są aż takie debilne w czasie, gdy operator ma
    wypuścić nowy, to nerwica łapie. Niech badziew znika po 1.04 a najlepiej
    cały ten szit. Tracisz czas na zastanawianie, czy sobie z człowieka jak
    nie robią.

    Po ludziach w polityce spodziewałbym się wszystkiego, cała ta banda to
    jedno wielkie prima aprilis i nie dziwię się autorowi wątku, że
    "powątpiewa" - więc proszę go nie wyzywać:)

    Za rok zadzwonię, że jest podłożona bomba, w końcu pierwszy kwietnia.

    To samo tyczy się walentynek i innego badziewia.

    EOT.

    RM.